Hauptwerk
Als ik daar bijvoorbeeld naar die toccata & fuga in d mineur luister, dan zou ik niet kunnen zeggen of het nou echt is of niet. Wel een stuk goedkoper dan een echt pijporgel (wat een woord) iig.
Het is natuurlijk nooit leuk als je zoiets overkomt.....
Vallen er woorden zoals: Kerk, Orgel, Christelijk enz. dat er gelijk een paar mensen zijn die vervelend "in hokjes plaatsend" reageren.
Het is toch niet moeilijk elkaars meningen te respecteren?
Maar goed, er zijn gelukkig veel meer mensen die wel op een fatsoenlijke manier reageren.
Persoonlijk ben ik een grote liefhebber van het klassieke kerkorgel, temeer omdat ik het ook bespeel.
En er zijn maar weinig mensen die bij het horen van zo'n oud vernuftig stuk techniek, het niet mooi vinden!
Ieder zijn smaak!
Groetjes een Orgelliefhebber!!!
Er zijn andere belachelijke dingen waar veel geld wordt aan gegeven. Neem nu onze koning, koopt zo maar eventjes een jacht van 4.5 miljoen euro en dat terwijl hij tijdens zijn toespraak op 21 juli zei dat we niet zo materialistisch mogen zijn.
Hij heeft trouwens nog een jacht, maar dat is te klein. Zou je denken dat hij dat kleinere zou verkopen. Noppes. Hij heeft er nu twee.