mijn lieve hemel, van de 4 onweersbuien die over zwolle heentrokken veranderde op t allerlaatst van trekrichting zodat ik tot 3x toe in de massale regenval kwam,
in plaats van dat ik mooie films kon maken, ben ik dus gewoon zeiknat,
maar niet getreurd mensen er is tape, maar er zijn ook fotos gemaakt van het aankomend geweld
maar ook van een rolwolk of shelf die over me heen is getrokken en er zo een foto van gemaakt
die had namelijk nog niemand geloof ik
volgende keer ga ik toch het " vliegeren met je tent" op de film zetten, zo hard waaide het namelijk
het is wel gelukt om " iets" op de tape te zetten, het is ook niet zo spectaculair als eerst maar toch weer appart
de film word later op o-o gezet, maar zoals gewoonlijk gestreamed over livestream voor de eerste indrukken
nou veel plezier bij het "watchen" van deze pics, en please zoals ik al zeg op de film, als ik op de meeting kom zou ik graag een biertje toegerijkt zien van al die natte pakken
NIEUW: wil je een pic op volle resolutie? mag!! mail me dan even met de desbetreffende pic en je krijgt m van mij in full res ( 4000x3000px ) zonder mijn logo, maar niet zonder toestemming ergens anders posten en/of gebruiken
GN
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
nee echt de tent aan de touwen vastpakken en dan vliegeren, als ik een skelter had of een 3wieler dan ging ik heel erg ard over de dijk heen
no wai, ik kan niet skaten dus ik zou gigantisch op me bek gaan LMFAO
TIP: Na het O-O t-shirt, nu een O-O handdoek in de mergendize-shop?
Groet, Robert.
dat is een manier, je zou ook een o-o paraplu kunnen opsturen met een bliksemafleider op de top, incl windmetertjes detectieradar en alles, een echte multifunctionele regen-en-alles-plu
Kicke >.<