de dag begon met wakker worden want het regende dus ik kijk op buienradar en ineens zie ik dit kaartje
en ik dacht het zal wel weer afzwakken en even leek dat ook te gebeuren want op de buienradar was er ineens minder onweer waargenomen "shit" dacht ik en ik hoorde een heele zachte donder en de activiteit nam weer toe en toen keek ik natuurlijk uit het raam en een hele mooie cc flits was te zien en nog vele andere alleen die kon je niet zien en ik bedacht me er staat een hijskraan in de buurt die ik vanaf hier kon zien 100 meter en ik bleef er maar naar kijken en alle activiteit was er hier bijna uit maar de flits waar ik op hoopte kwam wel een mooie cg kwam op de hijs kraan en iets later ontstond er boven mijn hoofd mamatus helaas even later alweer verdwenen en op die momenten baal ik dat ik geen camera heb.
en ik eindig dit verhaal met dat het mijn 4de onweersdag er dan eindelijk was
PS: als de plaatje onder aan staat dan hoord hij bij het begin | Gewijzigd: 24 juli 2009, 15:15 uur, door talkyr86
zal wel niks voorstellen met wat er in de rest van het land geweest is de afgelopen week maar ik vind het heerlijk, het is afgekoeld en de benauwdheid is eindelijk een stuk weg.
en het ziet er nog niet naar uit dat dit het laatste was, maar dat is altijd afwachten natuurlijk!