jij heb geluk gehad lijkt het wel
Ik heb het filmpje even snel vertraagd en screenshots van genomen. Lijken mij geen reflecties..
| Gewijzigd: 21 juli 2009, 23:59 uur, door mrijkhals
Ik weet zeker dat mensen op het forum het wel weten
volgensmij weinig kans!
Want in dat geval zou je de 'rode' kunnen verkleinen en dan zou het ergens moeten passen over de 'witte' heen en hoe je het ook doet, lukt niet...
Maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet zeker kunnen zeggen.
njaaaahh good point!
en jah, nee, ik kan het ook niet zeggen maar ze zou wel eens geluk gehad kunnen hebben....
dan zou je ze over elkaar kunnen leggen met photoshop en verkleinen op schaal en ergens zou het dan overeen moeten komen alleen dat doet het niet.... wellicht achter die wolk maarja,..
Ik stond buiten om mijn balkon en heb het filmpje gemaakt met een Sony Cybershot camera.. zon simpel huis-tuin-en-keuken ding...
Geen idde hoe ik dit zo erop heb gekregen maar ik schrok me in elk geval wel dood want ik zag de flits namenlijk precies zo in het echt als op film. | Gewijzigd: 22 juli 2009, 08:28 uur, door Kimmey
Geen idde hoe ik dit zo erop heb gekregen maar ik schrok me in elk geval wel dood want ik zag de flits namenlijk precies zo in het echt als op film.
Hey Kimmey,..
Dat bedoel ik,.... geen ghosting of reflectie dus,...
Gewoon een close encounter haha...
Ik weet niet hoe jij dat ziet hoor maareh ,.... zelfs in photoshop leg je ze niet over elkaar,... wel goed meegedacht dude..
Wel een hele gave CB trouwens, duidelijk te zien dat hij aan het draaien was..
Amerikaanse toestanden gisteren, ik zie de ene na de andere wall cloud voorbij komen hier.
Lots