Hartstikke mooi de kleuren van dat ding terwijl de bliksem erdoor heen gaat, maar nu is er net een tweede regenboog naast gekomen!
En nou is mijn vraag: je ziet dat de lucht tussen in de 2e bogen veel en veel donkerder is, en de lucht ernaast veel lichter?!
Een heel gaaf gezicht, maar hoe komt zoiets??
Hartstikke mooi de kleuren van dat ding terwijl de bliksem erdoor heen gaat, maar nu is er net een tweede regenboog naast gekomen!
En nou is mijn vraag: je ziet dat de lucht tussen in de 2e bogen veel en veel donkerder is, en de lucht ernaast veel lichter?!
Een heel gaaf gezicht, maar hoe komt zoiets??
Same question, ik woon ook in Nijmegen en ik zag ook van die prachtige bruin/amberachtige lucht met regenboog
wel jammer dat al het onweer ten zuidoosten van ons langs ging. | Gewijzigd: 21 juli 2009, 21:44 uur, door tostoast
chek deze site http://www.weerfotografie.nl/fotoalbum.php...alexanders_band staat nog
veel meer op groeten klapkiesz
wel jammer dat al het onweer ten zuidoosten van ons langs ging.
Ik vond het wel meevallen met dat het ons voorbij ging hoor!
Maar leuk dat jij zag wat ik ook zag Ik woon op 11 hoog dus kan behoorlijk ver kijken en vandaar dat ik het onweer goed kan zien dan.
Ik heb een foto van de regenbogen met de Alexander band, zal straks eens kijken of ik 'm kan posten!