Over het weer van vandaag, vrees dat we in Groningen helemaal niets gaan krijgen, ben benieuwd hoe we er morgen voor staan.
En die Supercells vandaag deden niet onder voor de VS! Best een beetje beangstigend als je bedenkt dat er zomaar een kan touchen, ook bij de nieuwe buien weer (althans, ik ga er zomaar van uit dat de shear er nog is..)
Trouwens, boven de rest van Fr. groeien de wolken ook, nog even en heel FR ontploft:) | Gewijzigd: 21 juli 2009, 23:24 uur, door stratocumulus
En die Supercells vandaag deden niet onder voor de VS! Best een beetje beangstigend als je bedenkt dat er zomaar een kan touchen, ook bij de nieuwe buien weer (althans, ik ga er zomaar van uit dat de shear er nog is..)
Trouwens, boven de rest van Fr. groeien de wolken ook, nog even en heel FR ontploft:)
Denk dat het complex via Luxemburg afbuigt richting Duitsland...... | Gewijzigd: 21 juli 2009, 23:47 uur, door wetboy
Gebraden Berliner whaha LOL
ff nog 2 pics tussendoor van mij van vooravond/middag hier in Maassluis, zeg maar the Hightlights ..;)
| Gewijzigd: 22 juli 2009, 00:05 uur, door wetboy