maar als ik omhoog kijk zie ik dit
ben bang dat dit het was... alles wat zich nu lijkt te ontwikkelen (als ik naar sat24, buienradar en meteox kijk dan he..) trek ver boven of onder de stad door...
Vreemd contrast: een mooie regenboog tegen de achtergrond van een rioolbruine lucht, met regelmatig geflits.
Lekker monster is dat zeg. Hier in het noorden gaat ook de tweede serie de mist in, wederom onweer eruit en gaat het regen worden grrrr.
Het zit Flevoland nee mee vandaag.
Prachtige complexen in het zuidoosten zeg..
Noordwest van frankrijk zit nog wat aan te komen
Het idd even aardig donker,daarna klaarde het mooi op, beetje zon.
De lucht trekt nu weer flink dicht, op naar de volgende bui,
met iets meer onweer (hopelijk)
We zijn omgeven door donkere luchten maar op wat lichte regen en wat geflits in de verte na gebeurt hier helemaal niets, echt niet geloven.
Maar ik hoop dat het in Nijmegen een beetje meegevallen is, erg sneu voor al die 4-daagse lopers enzo.
We zijn omgeven door donkere luchten maar op wat lichte regen en wat geflits in de verte na gebeurt hier helemaal niets, echt niet geloven.
Maar ik hoop dat het in Nijmegen een beetje meegevallen is, erg sneu voor al die 4-daagse lopers enzo.
Zowaar iets van..... onweer. een doffe dreun (hoorde het door mijn muziek heen) en een rare amber kleurige lucht.