Komende uren zal deze multicell genoeg clusteren / klonteren met andere cellen en 1 grote MCS vormen met zware onweersactiviteit / hagel etc.
Geniet ervan, groetjes van jullie zuiderburen
Hoop dat het wat wordt hier.
De groeten uit het mooie Twente
ik heb nog paar foto's gemaakt met iemand anders zn camera, als ik de foto's heb zal ik er nog wel posten
Ik ga even naar de Mac bij de spotterplaats een ijsje halen en kijken hoe het zich verder ontwikkeld, to laterzz..
Lots,
Op dit moment nog op Schiphol Oost.
De bui die richting Breda gaat had bij Antwerpen een wallcloud. Het afgelopen half uur was op de radar een duidelijke deuk aan de oostkant te zien, die ZOU kunnen duiden op rotatie daar.
Geen paniek, maar wees voorzichtig met dit geval! Dit kan een erg gevaarlijke bui zijn!
Daniel
De bui die richting Breda gaat had bij Antwerpen een wallcloud. Het afgelopen half uur was op de radar een duidelijke deuk aan de oostkant te zien, die ZOU kunnen duiden op rotatie daar.
Geen paniek, maar wees voorzichtig met dit geval! Dit kan een erg gevaarlijke bui zijn!
Daniel
Hopelijk mooie trechters op de foto morgen te zien, hier rommelt het al.
Daniel
Bevestiging van de WALLCLOUD !
Graag een waarschuwing vanuit België en dat is dat Nederland de komende uren rekening moet houden met zware cellen (evt Supercells).
Waarschuwing: zware buien
Momenteel trekken zware buien met onweer de provincie Zeeland binnen. Er is ook kans op hagel, veel neerslag en windstoten tot 90 km/u. De komende uren nemen de buien in activiteit toe en breiden zij zich uit over het zuiden en midden van het land. Blijft u de weerberichten daarom goed volgen! Opgesteld dinsdag 21 juli 2009 17:30
onweer zet niet echt door, regen ook niet. maar ik nam wel een speurt toen ik een dikke flist zag, ik ben nog nooit zo snel naar huis gelopen | Gewijzigd: 21 juli 2009, 17:47 uur, door blackidentity