nu snap ik er helemaal niks meer van :-/
zal wel aan de pc liggen dan ... sorry
Onweersdagen: 0
ik weet niet hoe ik hier kaartjes moet posten. dus als iemand anders dit even zou kunnen doen ?
Is van vrijdag 17 juli .. | Gewijzigd: 21 juli 2009, 12:54 uur, door Hamerhoofd
ik weet niet hoe ik hier kaartjes moet posten. dus als iemand anders dit even zou kunnen doen ?
ouwe kaart is van 17 juli
oops je was voor mij | Gewijzigd: 21 juli 2009, 12:56 uur, door kouros1
Klein? De kans is juist groot!
Verder is het hier nu rustig weer, beetje grijzig met een heerlijke temperatuur. Het lijkt nog niet alsof er wat heftigs zit aan te komen, en dat is juist het leuke. Zo even boodschappen doen en dan maar weer eens verder kijken!
De spanning op het forum is weer goed te voelen. Laten we hopen dat het weer een paar te gekke onweersdagen worden en dat iedereen krijgt wat hem en haar toekomt! En uiteraard ook Niels!
Rond Limburg flink stuk waar geen Convective Inhibition is en T850 een paar graden lager dan de 17 waar Karim voor vreesde.
ja, okay, daar heb ik weinig van terug....zie btw een 'paarse vlek' op de noordzee voor de kust van Engeland...dat betekend? | Gewijzigd: 21 juli 2009, 13:42 uur, door wetboy
ik hoop ook dat friesland niet overgeslagen wordt alleen wat is dat regen gebied in nl nu eigenlijk want dat houd de temp tegen