kword nu tog wel ernstig nieuwsgierig wat er morgen op ons pad gaat komen!!
Succes allemaal morgen en doe vooral voorzichtig.
Toch weer een vrouw overleden door bliksem deze week...
Groetjes, Keesjovic
Level 2, daar worden we vrolijk van, nu ook nog even de daadwerkelijk actie. wie weet een (einde)middag, avond en licht nacht programma. Gelukkig vakantie.
Heb zojuist al de BBQ plannen van familielid bedorven (reactie: PietP@SBS had niet zo slecht voorspeld, ik zelf heb dat niet gezien dus weet niet wat hij voorspelde), nu hopen dat we ook gelijk krijgen Voor de fun en geloofwaardigheid.
Gezien het grote feest wat het zuidoostelijke deel van Nederland zo ie zo wel krijgt, mogen de Nijmeegse wandelaars wel een beetje doorlopen, voordat er mogelijk slachtoffers vallen door zwaar weer. | Gewijzigd: 21 juli 2009, 01:03 uur, door PolderPS
Moet zeggen dat ik ook blij verrast was met de zo uitgebreide level 2, echter de level 2 is niet per definitie voor onweer gegeven. Meer voor slagregen, windstoten, hagel. Onweer zit er natuurlijk ook bij. De cape en shear waarden voor het zuidoosten zijn beter, dus ik reken in die hoek op zwaarder onweer.
Ik behelp me in de polder wel met de leftovers, heb waarschijnlijk geen tijd voor een chase actie...
Ok, er was wel zwaar weer met een shelfcloud en vele ontladingen maar dat was voor het grootste deel op de Noordzee en niet richting het Noord-Oosten.. Dus wie weet voor morgen
Omdat er een level 2 staat, of heb je er andere gedachten bij?
Is daar een mogelijkheid?
Ik zou niet veenendaal kiezen, kwoon er zelf...buien vanuit et zuiden trekken vaak om de Heuvelrug, Grebbeberg en Amerongse berg heen. Risico zit er maar zo in dat alles langs ons gaat. Meer naar oost of zuid/oost denk ik.
Oost /zuid oost maakt zeker wat meer kans op heftiger onweer. however alles lijkt wel iets te vervroegen... zal qua onweer een groot middag feest worden met uitloop naar de avond s'nachts in de herhaling maar dan met veel minder onweer. | Gewijzigd: 21 juli 2009, 08:07 uur, door PolderPS
Ben vrij, dus kom maar op.
Op de voorruitzichten van buienradar europa groeit al iets.
Iemand al iets nuttigs over de tijdspanne waarin het plaats gaat vinden?
Geloof namiddag en avond, maar ik ben geen kenner.... | Gewijzigd: 21 juli 2009, 08:12 uur, door Romani