Je kan wel eens met mij mee...
Alleen met dit komend onweer lukt t niet.
Stuur me binnenkort maar ff een pm. kan ik je toevoegen op msn .
Moet je alleen niet zo ADHD doen, want dan zet ik je gelijk weer uit de auto... /Ontopic maar weer !
Vet filmke! | Gewijzigd: 20 juli 2009, 22:36 uur, door Skroei
Je kan wel eens met mij mee...
Alleen met dit komend onweer lukt t niet.
Stuur me binnenkort maar ff een pm. kan ik je toevoegen op msn .
Moet je alleen niet zo ADHD doen, want dan zet ik je gelijk weer uit de auto... /Ontopic maar weer !
Vet filmke!
srry mag niet van mijn ouders-.-, ik heb ... oudersmaar als het mogt deeed ik het zeker
Amersfoort 26 mei met de squall line. Windstoten waren hier het hoogst gemeten, tot 115km/h, mogelijk 118km/h.
Ah die Niels, Chasen is niet aan leeftijd gebonden, zelfs op een driewieler kan je chasen! (Grapje he, ken jij wel hebben toch.) Ach ik zou graag willen dat ik nog jong genoeg was om te chasen...
...ook een grapje!
Vriendelijke geste van Skroei by the way!
Amersfoort 26 mei met de squall line. Windstoten waren hier het hoogst gemeten, tot 115km/h, mogelijk 118km/h.
whoaa das pas heftig!
Op 25 mei, iets na middernacht heeft België weldegelijk een inside supercell gekregen van het LP type, maar deze is vrij snel (regio Antwerpen) overgegaan naar een MCS + clustering met de andere MCS = beiden vormden een MCC. Voor 21 juli zal dit niet zo'n vaart lopen. De Indices voor zwaar weer zijn daarvoor de zwak.
Grtz WeatherService
Je kan toch gewoon een link van een filmpje kopieren en plakken? lijkt me tenminste.
Ik heb ook nog geen filmje gepost maar denk dat het zo kan!