Ja bedankt
en nu maar hopen mede tilburger dat we geluk krijgen
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
En bij ons in Belgie was het gisterenavond al aangekondigd op het KMI dus dat zegt idd al genoeg! Ze gaan niet zomaar mensen iets wijsmaken.
Peer, Kleine-Brogel:
Brussel:
Piet dank je wel jonge,.
Maar nu heb ik toch een vraagje aan je. Al die afkortingen die je gebruikt en termen klinken indrukwekkend ik heb alleen geen idee wat de meeste betekenen. Het klinkt in iedergeval beter en interessanter dan 'stropdassen taal' als pinpointen en dat soort bull .
Weet jij ergens een linkje of kan je zelf eens aangeven wat dat allemaal betekend ???
Maar als ik zo de meteox beelden bekijk komt het toch sneller dichterbij dan morgenavond hoor...
Dank je wel
Whooow Jones!!! Kijk, dat zijn pas grafiekjes die ook een leek aanspreken en die direct snapt wat er staat hahahaha | Gewijzigd: 20 juli 2009, 18:54 uur, door mrijkhals
Tis maar een ideetje, maar denk dat veel vragen in 1 keer beantwoord worden wat betreft de kaarten!
:ontopic
Voor zover ik de kaarten heb bekeken, krijgt het oosten dit keer aardig wat en het noordwesten het minst?
Hopelijk ook genoeg onweer in de avond
met andere woorden weer geen onweer
Éen dag van te voren, nog niets aan de hand of het gezeur begint alweer. dat belooft wat voor morgen. Wacht eerste de situatie eens af voordat je het topic nu al volgooit met deze berichten. Misschien pikken julie daar wel een onweersbuitje mee!
Wordt wel aan gewerkt maar dan moet er ook tijd voor zijn
Ik zit in spanje voor een week nu. Lekker weer!
Elke dag rond de 30 graden maar geen onweer.
Ik heb gehoord van het thuisfront dat het daar had geonweert.
Altijd als ik niet thuis ben dan gebeurt dat
Vrijdag ben ik weer terug.
Ha die Mark! Lekker aan het genieten?!
Dus jij stuurde dat Spaanse pluumke hierheen?
Ja balen he, zit je in Spanje, schitterend weer en hier in NL de ene onweersbui na de andere!
Nou we laten wat over voor vrijdag en daarna! Geniet van je vakantie!
De kaarten zien er in ieder geval voor Nederland prettig uit voor de dins- en woensdag!
Peer, Kleine-Brogel:
:P
Niels probeer er ook een beetje de gein van in te zien, het is nog helemaal niet zeker of er wel of niet iets bij jou komt. Probeer gewoon te genieten van de mogelijkheid dat het zo zou kunnen zijn, de voorpret! Dat is toch juist het leuke van deze hobby, dat je het allemaal niet zeker weet. De ene keer is het raak, de andere keer heb je pech. Als het allemaal vast stond was er geen (onweers)klap aan!
Sjongejonge,
D'r is niemand die onweer in het noorden uitsluit en jij begint alweer te piepen.
Hier in 't midden ( utrecht ) hebben we 17 juli ook 3 rommeltjes gehad en verder niets.
Die buien gaan vanzelf weer van zuid naar noord, dus netjes op je beurt wachten.
http://www.srh.noaa.gov/oun/severewx/glossary.php
Spijtig, maar helaas
WeatherService | Gewijzigd: 20 juli 2009, 19:46 uur, door WeatherService
Spijtig, maar helaas
WeatherService
gewoon ff (net als estofex doet) de 18z afwachten.