afgelopen nacht om een uur of 03.30
greetz , SC
hier nog even een link van rtl weer , waar ie ook te zien was.....
http://www.rtl.nl/components/videorecorder..._17-07-2009.xml | Gewijzigd: 17 juli 2009, 20:34 uur, door thijmco
Tip: Ik zie dat de foto's vrij veel ruis bevatten. Je (neef) kan dat heel makkelijk terugbrengen met diverse ruis reductie programmatjes, ikzelf gebruik Neat Image. Ik heb (als je het niet erg vind) één foto als voorbeeld genomen en de ruis wat teruggebracht + de foto wat opgescherpt, zo ziet ie er nog beter uit.
Ik heb ook even je foto's gepakt om als voorbeeld te gebruiken, wat ik zelf gebruik is Dynamic Photo HDR welliswaar bedoeld om HDR foto's mee te maken maar uitzonderlijk goed voor enkele jpeg files
Just my 2 Cent's
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
het was idd een lichtshow aan de kust om ca. 02.00 begont het al en t duurde zeker een uur tot het in de buurt was en ca. 02.50 Maassluis naderde, waarvan een uitloop (zijkant vd onweerscomplex) dat boven zee hing en verder trok naar t noorden langs de kust....was echt schitterend om te zien (ken je nagaan, ik ben eigenlijk bang voor onweer), maar op veilige afstand, kijkend richting Hoek van Holland ....stond echt een tijd te kijken...oplichtende onweerswolken waar je de bliksem onderaan de wolken kon zien...had ik maar een goede camera gehad, had ik 100% mooie pics kunnen maken...gemiste kansen...:( , als voorbeeld twee foto's zoals ik t ongeveer dus met me eigen ogen zag (geen eigen foto, maar ff gegoogled), balen, was egt prachtig!
| Gewijzigd: 18 juli 2009, 07:11 uur, door wetboy