Vroeger was ik doodsbang van de onweer. De juiste oorzaak weet ik niet maar ik vermoed dat vroeger viel de bliksem op een veld naast mijn huis en het was hevige knal maar ik kan het niet meer herinneren. Maar voor de angst overwinnen moeten jullie gewoon proberen te kijken naar de onweer zoals ik. Nu ben ik niet meer bang van de onweer maar de onweer is wel bang van mij
Dewolf dr komen steekvlammen uit stopcontacten,broodroosters,etc etc tijdens onweer,Dus het is waar kijk maar op internet staat genoeg over>>> http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/2295743/2006/06/27/Vier-huizen-op-zwart.dhtml
| Gewijzigd: 19 juli 2012, 12:04 uur, door Tatanka
Ik schaam me er ook niet voor.
Ik woon nu alleen en dan is de angst het grootst... heel raar, want als ik bv bij mijn beste vriendin ben, dan is de angst minder erg dan wanneer ik alleen ben.
En overdag vind ik het lang niet zo eng als wanneer het midden in de nacht is of vroeg in de avond...
Wat ik nu dus doen, op een dag als vandaag, is voor ik ga slapen zorgen dat de batterij vna mijn mp8 opgeladen is, en mijn telefoon, dan ga ik mooi muziek luisteren en kruip ik diep onder de dekens met mijn zaklampje en ga ik liggen lezen.
Of het moet echt zo hard tekeer gaa, dan zit ik alsnog tegen het plafond geplakt. Wel doe ik elke avond alle kabels en stekkers uit de stop contacten halen, dit heb ik van huis uit mee gekregen. Plus alle lichten in mijn slaapkamer blijven aan... dan zie ik de flitsen minder goed. Ik denk overigens dat de angst is begonnen doordat er vroeger al eens ene inslag in onze straat is geweest, een boom was de pineut en dat heeft me zo onwijs angstig gemaakt.
Maar gelukkig is er dit forum waardoro ik erachter ben dat er meer mensen zijn die angst voor onweer hebben. En ik lees elke dag wel op het forum over de buien die ontstaan en in hoeverre er ontladingen etc. zijn. Best interessant dat wel, maar de angst bljit. Mijn ma heeft ook erge angst.. mijn pa en broertje... die slapen er met alle gemaak door hoor, die zijn niet wakker te krijgen bij een fikse onweersbui haha.