Ben al een jaar trouwe bezoeker van OO. Vind dit een onwijs gezellige en leerzame site.
Mijn naam is Margreeth (37 jaar)en woon in Veenendaal. Heb 2 grote kids , een vriend en een giga grote uit de kluite gewassen labrador.
Ik ben altijd al onder de indruk geweest van vele aspecten in de natuur waaronder , natuurlijk, onweer!
Deze site en zijn bezoekers hebben mij al een hoop geleerd over onweer en alles wat er bij hoort.
Toppie site , ga zo door | Gewijzigd: 16 juli 2009, 20:06 uur, door talkyr86
Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben Peter en 34 jaar oud. Ik ben vrijgezel en werk ik voor de overheid.
Mijn grootste passie is perslucht duiken. Ik ben een natuurliefhebber met alles er omheen en dus ook natuurgeweld.
Sterker nog, als er `s nachts in de lucht maar een geringe teken op onweer verschijnt, gaat deze jonge niet naar bed. Het hart bons en van de eerste bliksemlicht krijg ik kippevel van opwinding.....een super verschijnsel van moeder natuur!
Mijn complimenten voor de up-to-date website! Ook hier vind ik gretig kennismateriaal waardoor mijn nieuwschierigheid naar dit natuurverschijnsel alleen maar groter is geworden! Geweldig mensen! Ga zo door!
Groetjes Peter