Vlak voor ik de foto's maakte - vanachter het grote raam vd woonkamer - (helaas, enkele foto met een regendruppel erop) moest ik nog ff een felle flits verwerken....(schrok me rot) ....zie foto's (ja niet superscherp, maar heb geen dure camera, gewone gsmcam 5.0pixels)
Edit: Weerman Leen de Koning meldde in het weerbericht van 8.30 uur op Radio Rijnmond dat - meetstation - Hoek van Holland 5mm neerslag had van die bui.
| Gewijzigd: 14 juli 2009, 08:37 uur, door wetboy
leek er wel op ja...zonnetje kwam op, maar t werdt ff aardedonker in de ochtend....flink gehoosd, paar flinke dreunen en felle flitsen...half uurtje...had hem niet helemaal vol hierover gehad, de lijn sleepte langs de kustzijde naar t noorden...prachtig gezicht was het vanuit hoek van holland/rozenburg...als een waas zag je de regen in de verte naar beneden suizen en de rommels werden steeds luider.......
bron foto: ijmuiden, dezelfde ochtend (rtlweer), dus denk dat sommige het toch hebben gemist | Gewijzigd: 14 juli 2009, 14:37 uur, door wetboy
Dit was niet verwacht dus ik dacht eerst ook huh onweer? Ik heb er weer een onweersdag bij
Mooie foto's! Een wallcloud dus.
Actueel komt er weer een bui op me af.