Stierenpoep wat je zegt. Alle berichten en verwachtingen zijn geschreven aan de hand van POTENTIEËL gevaarlijke kaarten. Degenen die er steeds maar vanuit gaan dat het bij POTENTIEËL gevaarlijke kaarten ook daadwerkelijk los gaat moeten nog veel leren.
Het is en blijft moeder natuur, en ze heeft ons, ondanks alle mooie kaarten die ze de laatste tijd liet zien, gewoon voor de zoveelste keer bij onze neus genomen. Volgende keer beter (Hoe vaak heb ik dat al wel niet gezegt nu? )
Op de een of andere manier kan ik met het replyen geen afbeeldingen uploaden, anders had ik de kaartjes er mooi bij gezet.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
ik woon ook op de veluwe (wageningen hoort daar toch ook nog bij?) en werd vanochtend wakker rond half acht van een paar rommels in de verte, en flink wat regen. had ik dus toch niet hoeven sproeien... het was achteraf lang niet zo erg als voorspeld was, misschien maar beter ook, als je ziet wat een zooitje het pas al was met al die overstromingen... dont blame the messenger zullen we maar zeggen
Ik denk dat met mij heel veel mensen enorm hebben genoten van de forumdiscussies en de mogelijke gevolgen van de weersituatie zoals die er was,dat het dan niet precies zo uitkomt is gewoon jammer.
We gaan gewoon weer over tot de orde van de dag (week) en duimen dat we de volgende keer weer wat meer mazzel hebben
Mijn complimenten voor Jan,Piet,Knightdoppler en al die anderen die ik nu vergeet,door jullie inbreng is deze site een absolute topper!!!!
Ach, het jaar is nog niet om
Ik ben zo ontzettend blij dat ik nodig moest pissen, ik ging de tent uit en daar kwam een kilometerslange shelf overrollen, fantastisch wat een mooi gezicht. De pics komen nog op de site te staan maar ik heb hier (terug in Vriezenveen, daarna weer Deventer) niet de juiste kabel.
Daarna zijn we erg vroeg gaan varen, en kwam er een pittige lucht met al de nodige donders op ons af, op afstand nog een paar lekkere CC en CG ontladingen, maar de activiteit was gewoon recht boven ons hoofd verdwenen.. Helaas maar toch.. Ik heb wel genoten!
zijn hier nog kaartjes bij?