De komende uren moet rekening gehouden worden met (zware) onweersbuien, waarbij windstoten tot 80 km/u mogelijk zijn
vrijdag 17 juli 2009 07.34 uur
Beetje jammer dat het KNMI niet echt ge-update wordt.....Het is nu 11:10 uur en de buien zijn het land al uit.....
Erg slecht voor een instituut wat zich met "weer"bezig houdt!
Je weet niet wat het weer gaat doen, niks is zo onvoorspelbaar als onweersbuien. Ik vindt het een beetje flauw om nu "onze weermannen" hier af te gaan zeiken!!
Keep up the good work!!!!
groeten mariek
[u]Help het lukt dus niet. Hoe doe ik dit.[u]
Onderstaan link ff goed lezen.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=9100
Hulde aan Piet Berger en Knightdoppler voor het duidelijk in kaart brengen van deze situatie. Dat het verkeerd uitpakte op het laatste moment kan niemand weten. Ja achteraf maar dat is met alles. Delen van Nederland hebben wel te maken gehad met best onweer laten we dat niet vergeten
Inderdaad complimenten, en immer dank, aan jullie drie en de rest voor de voorspellingen en kaarten! Ik had het er net nog met 'n vriend /medeforummer(meelezer) over, hoe knap het al is dat iemand al daaagen vantevoren weet dat het wel eens de moeite waard kan zijn een topic als dit aan te maken... En dan iedereen lekker meeleven met de kaarten en voorspellingen, en dan blijkt de natuur ons nóg te slim af te zijn! Geweldig toch!
Mooi zo! Bring it on! Al nieuwe kaartjes beschikbaar?
@ richard
inderdaad, ze vormen min of meer een. Over een half uurtje zou het hier over mijn hoofd moeten komen in de buurt van Brussel. ik vind trouwens dat er nog redelijk wat instabiliteit in de lucht hangt aan de wolkenformaties te zien hier. ik hou het fototoestel klaar!
zie deze radar en hoe het ontstaat en groeit,, af en toe F5 drukken het komende uur. zal mij benieuwen, trouwens boven frankrijk zit ook nog wat.
http://www.tctubantia.nl/regio/5265353/Fie...ikseminslag.ece
Triest nieuws
De mensen hier die de kaarten lezen en de voorspellingen doen hebben hun best gedaan en hebben aangegeven dat die kansen groot waren. Onweer en noodweer zijn nooit met zekerheid te voorspellen. Het blijft een 'voorspelling' namelijk. De teleurstelling kan je dan beter uiten naar 'moeder natuur'.
De voorpret en zo gezellig met zijn allen de boel bij houden hier op het forum maakt het al zo leuk, ik hoop dan ook dat Jan, Piet en de anderen gewoon met alle plezier blijven updaten en kaarten interpreteren. Ik dank jullie voor jullie belangrijke rol in deze, want zonder die info had ik waarschijnlijk die lol en gezelligheid met mede weer- & onweer'freaks' allemaal niet meegemaakt.
De mensen hier die de kaarten lezen en de voorspellingen doen hebben hun best gedaan en hebben aangegeven dat die kansen groot waren. Onweer en noodweer zijn nooit met zekerheid te voorspellen. Het blijft een 'voorspelling' namelijk. De teleurstelling kan je dan beter uiten naar 'moeder natuur'.
De voorpret en zo gezellig met zijn allen de boel bij houden hier op het forum maakt het al zo leuk, ik hoop dan ook dat Jan, Piet en de anderen gewoon met alle plezier blijven updaten en kaarten interpreteren. Ik dank jullie voor jullie belangrijke rol in deze, want zonder die info had ik waarschijnlijk die lol en gezelligheid met mede weer- & onweer'freaks' allemaal niet meegemaakt.
Het is gelukkig nog niet over boven Fr en engeland ligt ook nog wat.