Ik ga nooit meer op een flat wonen op de bovenste verdieping!
Zit ik in een ander Rotterdam?
heb je dat geluid gehoord! Das hard!!! Rotterdam is groot he, ik woon in schriebroek op een flat de hoogste verdieping duhu!
Sorry hoor maar als je in Rotterdam woont en je dat niet hoort dan raad ik je aan om eens naar je gehoor te laten kijken
ik heb alle ramen open hier en het is heel hard geloof mij maar. Mijn hele huis trilt en dat is geen grap | Gewijzigd: 17 juli 2009, 03:42 uur, door blackidentity
Ik heb hier denk ik 1 bliksem a 2 minuten, maar die er zijn zijn wel hard, hoe is het bij jou?
Toen ik dit schreef had ik er ineens 3 achter elkaar haha
Ik ga nooit meer op een flat wonen op de bovenste verdieping!
ken je nagaan wat frankrijk allemaal heeft gehad, was extreem gewoon.. zal je vast wel weer lezen in het nieuws......
nu maar duimen dat wat nog ver weg zit boven belgie activeert en hier heen komt, want Noodweer
hebben we dus niet gehad he. Op mijn werk hoef ik me anders niet meer te vertonen. Ik heb er helemaal
vrij voor genomen, dus ze lachen me vierkant uit.
Het hele zwikkie gaat gewoon een heel andere kant op. Dat doet ook maar raak tegenwoordig
Maar uit alles blijkt weer hoe moeilijk het blijkbaar is om dit soort weer goed te voorspellen.
Erg jammer, maar de spanning en de voorpret waren het al waard. | Gewijzigd: 17 juli 2009, 05:26 uur, door madeagle1
En had helaas gelijk.. Maar zo te zien nemen sommige buien nu toe in activiteit
Check trouwens die complex boven Zuidwest Duitsland
edit: vogeltjes zijn weer aan het fluiten dus zal wel voorbij zijn | Gewijzigd: 17 juli 2009, 06:53 uur, door sicca_nina