Op een dag weet je het: :"je wordt booreiland medewerker"
ik zou gaan slapen eigenlijk....
Groeten uit lelystad
PolderPS will return, maar gaat nu even bij mw polderps kijken, ff de laatste kaarten doornemen
Laters, enjoy it !!
Maar het valt mij ook op, dat het onweer ook vaak blijft hangen, onder invloed van het water.. Ik weet niet hoe je dat zelf ervaart?
Maar het valt mij ook op, dat het onweer ook vaak blijft hangen, onder invloed van het water.. Ik weet niet hoe je dat zelf ervaart?
Dat is ook wel zo, als de bui eenmaal Lelystad toch bereikt, dan kan het stevig uitpakken, maar dan moet die dus wel lelystad bereiken wat vaak dan niet zo is, overigens is me ook vaak opgevallen dat buien ook vaak activeren boven lelystad, dus dat we mogen genieten van beginnende grote buien, maar de echte actieve pas boven andere provincies waarneembaar zijn. maargoed we zullen zien
En Brian, je hebt gelijk. Vaak doven de buien uit vlak voordat ze Flevoland bereiken, dat is mij ook al heel vaak opgevallen.
Zo te zien trekken de buien vrolijk lachend de Noordzee op en krijgen we hier niet veel meer dan wat regen.
Ik ga naar bed, het wordt niets vrees ik. | Gewijzigd: 17 juli 2009, 02:15 uur, door madeagle1