en hammerhoofd hoe kom je er bij dat het westen er buiten valt? dat denk ik niet
Ik bedoel niet deze nacht, maar na deze buiten als de nieuwe run van Estofex hoort te lopen. Als ik zou zeggen dat we bij deze buiten erbuiten zouden vallen dan spoor ik niet ..
Er is altijd hoop, jammer dat zoveel mooie bliksems komende 6 uur de noordzee opdenderen. Zou me niet verbazen als zeeland, zuid-holland en zelfs noord-holland vannacht/vroege ochtend de beste papieren hebben.
Neeeeeeeee niet buienradar .. die site geeft zelf ontladingen en is 1 en al ontlading
hij geeft aan rond zeeland en zuid-holland veeeeeeeeeeeel onweer met van die + met rood er om heen (doet me meer denken aan een kerkhof) er is helemaal niets nog, tenzij er mensen in zeeland hier op het forum zijn?? iemand/ | Gewijzigd: 17 juli 2009, 01:16 uur, door blackidentity
Hoi.
Terneuzen (Zeeuws-Vlaanderen) begint het.. Als ik in de verte kijk is het flits na flits zowat..
ik zit in zuid dordrecht, kan precies over de polders uitkijken. heel in de verte flits het een beetje
gewoon de moed er in houden... en as t niet gaat onweren dan ga ik bliksemsnel naar De Bilt en dan hoor je het in Keulen donderen...
Ja daaaaahaaag echt NOT! goed dan ga ik op de Noorzee wonen
als ik op http://www.meteox.com kijk zo rond 04.00 dan is het nog steeds hevig onweer in brabant, zeeland en zuid-holland en niet Noordzee
en ik hoor wat en nee dat is geen vliegtuig
Buienradar heeft het voorspellend vermogen van een deurkruk. de site houd geen rekening met nieuw ontstaande buien. maar schuift simpel weg de bestaande buien door, vooruit de tijd in. Kortom maar zeer beperkt gebruikbaar voor dit soort complexe evenementen...