:) Dan kan je idd maar beter opblijven ja! En morgen brak... ik denk het ook ja!
Is denk ik gezichts bedrog Jammer dat we dat zuid engelse complex niet krijgen.
Ga ook nog ff slapen, hoewel het aanlokkelijk is om hier de boel te monitoren
Enige nadeel is dat ik dan meer dan 24 uur wakker ben ben vandaag vanaf 5 uur wakker ivm werken en morgen begint het zelfde ritueel dus ben me aant voorbereiden
Zo, ja dat is wel even lastig dan. Nou flink wat actie straks houdt je vast bezig en wat koffie erin. Dan weekend na morgen, kan je even bijkomen!
Wir gehen zum Deutschland.... schade..
Of ik hoop dat alleen maar
Ben me er de hele week alop aan het voorbereiden, zit niet op anticlimax te wachten.
Ik blijf positief, we krijgen vannacht gewoon zwaar weer en overdag leuke (onweers)buien.
Zoniet dan regel ik 06UTC hoogst peroonlijk een Spaanse Fluim | Gewijzigd: 17 juli 2009, 00:50 uur, door PolderPS
Ik blijf positief, we krijgen vannacht gewoon zwaar weer en overdag leuke (onweers)buien.
Zoniet dan regel ik hoogst peroonlijk een Spaanse Fluim
Hahaha! Lol! Cool dat je dat nog even regelt!
Zit ook niet op een anti-climax te wachten zeg, ben ook al de hele week aan het wachten, als het nu instort dan zou dat een zware teleurstelling zijn. Kortom, we gaan er gewoon vanuit dat het goed komt. Of slecht dus eigenlijk!
Wir gehen zum Deutschland.... schade..
Uhmm westen van Nederland valt er buiten. Wij krijgen dan zeker met alleen buien te maken van een veel minder karakter? Ken ik dan toch met gerust hart aan het werk?
en hammerhoofd hoe kom je er bij dat het westen er buiten valt? dat denk ik niet | Gewijzigd: 17 juli 2009, 00:55 uur, door blackidentity
Ik heb ook niets gehoord, mss hoorde die een vliegtuig?
en hammerhoofd hoe kom je er bij dat het westen er buiten valt? dat denk ik niet
Misschien gaf Aboutaleb een donderpreek