Hier in Emmeloord nog 20 graden en in 1 uur -4 hPa, atmosfeer is duidelijk in beweging.
En eerlijk een ritje over de dijk tijdens het noodweer lijkt mij ook wel oke. In het najaar nog in de buurt van het restaurant een waterhoosje gespot. Die liep parallel aan de dijk, zijde IJsselmeer. En niet eens zo ver van de dijk af. Supermooi gezicht...
Er komt meer hoor, verder ook een bak water wat vanaf de noordzee in een krul over ons landje gaat trekken, zal wel dag programma gaan verzorgen...
Ik ben meestal nogal sceptisch over alle 'sensatie'-voorspellingen, maar wat er nu op de radar(s) te zien is, is toch wel erg indrukwekkend.
Ik denk dat het voor veel mensen een kort nachtje gaat worden.
Veel plezier allemaal en voorzichtig!
Zit er een klein gebied tussen wat geen onweer bevat. Ik zie het alweer helemaal voor me dat precies dat over mij heen trekt en ik het links en rechts hoor rommelen maar dat er niets moois over ons heen trekt . Zou dat echt een gebied zijn zonder onweer of is dat mischien een fout in de radar?
En eerlijk een ritje over de dijk tijdens het noodweer lijkt mij ook wel oke. In het najaar nog in de buurt van het restaurant een waterhoosje gespot. Die liep parallel aan de dijk, zijde IJsselmeer. En niet eens zo ver van de dijk af. Supermooi gezicht...
Flevoland krijgt meestal ook wel portie noodweer met het activerende ijselmeerwater.
Ritje over de dijk is idd wel leuk. Richting enkhuis is wellicht ook gaaf. maar ja is normaal al gevaarlijke weg.
denk dat ik nog ff 3 uurtjes ga slapen.maar mijn vrouw verklaart me dan voor gek. En dergelijks is leuk met andere enthousiastelingen.
Laptop en gsm met buienradar e.d. mee....
live onweer-online feed in de auto.. haha, webcam op de hsdpa verbinding.... | Gewijzigd: 17 juli 2009, 00:28 uur, door PolderPS
En wat gaan jullie doen?! Opblijven tot het losbarst of duiken sommigen er toch in om later met het wekkertje wakker te worden? Ik blijf maar wakker, vrees dat het anders te kort is om te pitten en ben nu toch helemaal in een up-stemming!
hoho we gaan toch geen gekke dingen roepen he ...Zou beetje jammer zijn...
Haha, lol! dacht net hetzelfde! Laten we de moed erin houden. Ook al lijkt het minder te worden... we doen gewoon alsof we dat niet zien!