Het is te hopen dat de boel nog wat activeert voordat het ons bereikt..
En wat ik net al zei, op de radar van Europa lijkt het extremer dan op de Nederlandse radar!
Ik hoorde net de woorden zwaar weer op tv.. .. , maar dat ging over zwaar weer in de detail handel!
Dan zal het wel aan het voer liggen hier
Een uurtje geleden was het egt windstil hier maar de wind is nu een beetje aan het aanwakkeren..ik wacht met spanning af!
Een uurtje geleden was het egt windstil hier maar de wind is nu een beetje aan het aanwakkeren..ik wacht met spanning af!
hier ookal wind, deur waaide net dicht achterdeur...
Heb mijn boxer een glas advokaat gegeven, die slaapt er lekker doorheen zometeen.
Ze ligt veilig naast ons, komt ze zo als het begint echt bij ons kruipen, dan valt het wel mee voor haar. Gelukkig maar, ze is nu ook erg rustig, maar het is inderdaad wel zielig om te zien. Beest snapt er niks van.
maar veel plezier vannacht, ik hoop dat ik het ga redden....
maar veel plezier vannacht, ik hoop dat ik het ga redden....
:P ook een lelystadedeling najah ik ben iniedergeval de helenacht+dag wakker want ik ken het wel weer als ik nu ga pitten slaap ik er door heen en dan wordt ik om 5 uur wakker en dan is het mooie werk al voorbij het word wel leuk rijden over de dijk lelystad enkhuizen :D:D:D
©Skystef