Ot: Ik zit in spanning te wachten, en ik moet morgen vroeg opstaan. Maar ik wacht eerst de bevindingen van Rob Belg af!
Hoe groot is de kans dat het direct op NL afkomt ipv net het zuid westen en dan de Noordzee opgaat?
99.99% kans dat het op Nl afstormt en over het hele land trekt
Dus vrijwel zeker dat ie op ons afkomt en over heel Nl trekt.
Mischien tapijt van Aladin moet je hem eerst uit de lucht knallen... | Gewijzigd: 16 juli 2009, 23:35 uur, door Robin B
Haha oud tapijt zal ik hier niet zo snel vinden, dan maar wat karton Mensen in de buurt(die nog wakker zijn) zullen wel raar kijken als ik zo mn auto ga afplakken, maarjah morgen snappen ze dat wel | Gewijzigd: 16 juli 2009, 23:36 uur, door hagelsteen
Hier nog zo eentje
Je bent niet de enige hoor, en dan woon ik nog wel in het noordelijkste puntje van Noord Holland, dus moet ik een stuk langer wachten dan menig anderen hier op o-o..
Ik denk ook dat een groot gedeelte de Noordzee op gaat..
Goed de kaartjes blijven volgen en naar buiten kijken | Gewijzigd: 16 juli 2009, 23:37 uur, door Rayo
Ik denk ook dat een groot gedeelte de Noordzee op gaat..
Goed de kaartjes blijven volgen en naar buiten kijken
Het gaat afbuigen naar het NO dus het gaat wel het land op...
Nou ik ben benieuwd hoor wat 't gaat worden vannacht???? Enig idee hoe laat 't hier in Apeldoorn gaat spoken???
Groetjes Patries
Het komt nu op de radar dus verwacht binnen max 2 uur noodweer over belgie en Nl
DAT GA IK DOEN MORGEN mn fiets helemaal van karton voorzien van onder tot boven dan heb ik een tiv fiets ben nog zo gek om dat te doen ook
Katten worden trouwens egt irritant druk hier(meestal hier voor het gaat onweren) , net al een bord gesneuveld, oftewel nu al stormschade hier
Mijn hond slaapt hier gewoon, hij voelt het wel aankomen want actief het hok uit enzo meestal ligt ie rond deze tijd te snurken
Maar ik zie allemaal ontladingen rond het IJsselmeer. Oke... Merk niks
Ik zie niks lelystad he majah ik ben echt vet nieuwschierig wat ik vanaaf kan fiksen op de foto