both!!!
Het begint al aardig te waaien en dat is al een goed teken
snel douchen want ik hoorde dat het niet verstandig is om met onweer onder de douche te gaan staan.. toch?
Mijn detector pikt het wel op, nog niet echt veel, daarvoor nog net te ver weg:
Boltek Almelo
Oh ja: LET NIET OP DE AFSTAND IN DIT PLAATJE! Boltek kan geen afstand bepalen, alleen riching
"Ja het ziet er interessant uit voor west-België vooral. Er bewegen interessante structuren boven Noord-Frankrijk (right-movers). En met de dalende temperatuur en de vochtigheid iets hoger boven West-België zou er best wel een een tornado kunnen gaan voorkomen."
"Ja het ziet er interessant uit voor west-België vooral. Er bewegen interessante structuren boven Noord-Frankrijk (right-movers). En met de dalende temperatuur en de vochtigheid iets hoger boven West-België zou er best wel een een tornado kunnen gaan voorkomen."
*ALARM* iedereen de schuilkelders in!!!
tornado... pff... trekt toch maar een klein spoor, en niet heel nederland... maak ik me echt niet druk om... btw, zie ik toch niet in t donker, dus voor de foto's hoef ik het niet te doen.... merk het wel op het nieuws als we morgen nog stroom hebben. lol. pak de kaarsen en de knijpkat maar vast.
tornado... pff... trekt toch maar een klein spoor, en niet heel nederland... maak ik me echt niet druk om... btw, zie ik toch niet in t donker, dus voor de foto's hoef ik het niet te doen.... merk het wel op het nieuws als we morgen nog stroom hebben. lol. pak de kaarsen en de knijpkat maar vast.
Tornado :S Tijd hier niet gehad laatste was 2002 in Zeeland...
Hoop het niet...
Torndo!!?? dat is wel heftig
Ik heb de camera al op de lader ...eerst even een tukkie doen.
Publicatie: 16/07/09 21:18 Laatst gewijzigd: 16/07/09 22:55 Er is zwaar noodweer op komst. Het hele land moet de donderdagnacht rekening houden met onweersbuien die plaatselijk heftig kunnen zijn.
Ook het verkeer zal vrijdagochtend waarschijnlijk te maken krijgen met grotewateroverlast. Daarbij zijn er zware windstoten en hagelbuien. De weersomstandigheden kunnen mogelijk tot grote schade leiden en lange files veroorzaken.
dat is volgens pp