En de trekrichting is zo ongeveer ZW-NO dus dat trekt hier heen ... Nu was ik al hyper, maar nu nog meer
By the way, activeert die depressie boven Engeland nu die bewolking boven (Noord) West Fr, of heeft dat ergens anders mee te maken? | Gewijzigd: 16 juli 2009, 19:19 uur, door stratocumulus
En de trekrichting is zo ongeveer ZW-NO dus dat trekt hier heen ... Nu was ik al hyper, maar nu nog meer
Jij ook al met die honden bezig Als mijne gewoon boven bij mij slaapt is er niks aan de hand
Ben maar 13 jaar maar toch geven mensen van 20 of ouder mij gelijk xD
Actualisé à 20h00 (om 2000 uur geupdate (op zich wel knap, het is nu 1945 ))
Berichtje van Meteo France:
Dans la nuit , un corps pluvio-orageux actif balaie les régions allant de la façade Ouest à l'Alsace, Rhône-Alpes et l'intérieur du Roussillon. Les orages sont parfois violents, grêle et vent violent, notament sur les départements placés en vigilance orange. Si vous devez vous déplacer, anticipez ou différez votre départ.
....ff de vertaling
Tijdens de nacht, zal een actief regengebied met onweer het gebied ten westen van de Elzas aandoen. Bij tijden zullen de onweersbuien heftig zijn met hagel en zware windstoten. Als u de deur uit moet, houdt u hier rekening mee, of pas uw plannen aan.
.. Tegen de ochtend zal dit gebied bij de grens met de BENELUX zijn (staat er ook in, mar ik ga niet de hele pagina copieeren )
....ehhh moet het KNMI ook niet iets van die strekking zeggen??? Ik bedoel, voorwaaschuwing voor regen, oke, maarreeh dit is ff wat heftiger)
Ps. (zie ook eerder op dit forum)Waarschijnlijk eerst het Westen, later activeert het weer over het (midden) en oosten (wilde bijna (midden)Oosten zeggen, maar dan krijg je daar weer discussies over) | Gewijzigd: 16 juli 2009, 19:45 uur, door stratocumulus
Ik woon in tilburg en wil erg graag onweer.
hoe zijn mijn kansen
groeten
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Klopt ze gaan via het ZW over zeeland nH en ZH heen die strook dan op de noordzee en daarna krijgt heel Nl ermee te maken.