Jan rustig..................ontspan even........ weg met die spanning van de z.g. "kundigen".
Geef mij maar ervarings deskundigen op het gebied van onweer .
Iedere heeft (god zij dank) een eigen smaak qua muziek
Idd maar die bui nu op de noordzee kunnen we vergeten, we moeten echt kicke op die shit uit spanje
In spanje groeit het al
je hebt gelijk. alles wat uit spanje komt gaat recht op west nederland af maar ik denk dat het oosten het meest gaat krijgen. ten zij het allemaal al weer over is als het het midden en het zuiden heeft geraakt, maar die kans is niet zo groot: het is inderdaad al flink aan het exploderen, en dat is voorlopig nog niet over, want het water bij de golf van biscaye is erg warm!! | Gewijzigd: 16 juli 2009, 19:58 uur, door KnightDoppler
Het wordt hier weer een lange nacht Weer wachten wat er gaat komen
Volgens de berichten wordt het rond 03.00u verwacht kan ik mooi nog ff paar uurtjes pitte | Gewijzigd: 16 juli 2009, 19:58 uur, door KnightDoppler
Volgens de berichten wordt het rond 03.00u verwacht kan ik mooi nog ff paar uurtjes pitte
Ik denk niet dat je je wekker hoeft te zetten, je wordt vanzelf wakker van de knetters.
Denk dat het voor ons erg gunstig is dat die lvl2 in estofex die bocht naar het zuiden heeft gekregen.
word | Gewijzigd: 16 juli 2009, 18:18 uur, door Fluffje
Onweersbuien bereiken België rond middernacht
Hij raadt mensen aan om vannacht binnen te blijven.
DUS... Biertje, radar, O-O en gordijnen open
Die vette pluk gaat Engeland intrekken Dat plukje boven de golf van Biscaije, DAT gaat ontploffen | Gewijzigd: 16 juli 2009, 18:30 uur, door stratocumulus
Yep, ik zie de verandering
Ik heb bewondering voor je werk en lees het graag. Gezien je ook uit Limburg komt mag ik aannemen dat je op spektakel dicht bij huis hoopt
NW Frankrijk? spanje of Engeland?
NW Frankrijk toch?
http://www.robinbusscher.nl
NW Frankrijk? spanje of Engeland?
NW Frankrijk toch?
http://www.robinbusscher.nl
Noord Spanje Daar komt het vandaan en gaat als het komt over heel NL heen
word
Weer 1 voor de koffiebar hihihi. Dr. Phill maar ff bellen?