Ik zit ook met spanning te wachten op wat komen gaat alleen ben ik innd ook bang dat het Nederland pas bereikt als het ochtend is en dan zakt alles in.
En misschien hebben we mazzel dat de buien ook voor het MCS of Koufront gaan ontstaan dan kunnen we wel genieten van nachtelijk onweer.
http://www.robinbusscher.nl
Hoeft niet, heb jaartje terug ook MCS in ochtend gehad en die ws hartstikke actief...
Ik hoop dat hun ongelijk hebben en wij gelijk
Klopt, zie boven, de buien moeten het nu ook niet zo zeer hebben van CONvectie alswel van ADvectie. Dit is voor de liefhebbers van onweer wel goed nieuws.
Is hier nu opgelopen naar 31 graden in de schaduw en een half uur geleden was dat nog 28 graden!!!
Veel bloemkoolwolken gemengd met donkere luchten, ook verschil : lichte en donkere bloemkoolwolken.......
We wachten het af, is in ieder geval goed benauwd en plakkerig nu.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Is hier nu opgelopen naar 31 graden in de schaduw en een half uur geleden was dat nog 28 graden!!!
Veel bloemkoolwolken gemengd met donkere luchten, ook verschil : lichte en donkere bloemkoolwolken.......
van die grote bloemkolee?? __sorry, ben veel te actief :S
Ik zit ook op weerwoord maar ze zijn er innderdaad negatief nu dus dan zoek ik de positieve fora effe op:D
En Onweer Online is natuurlijk zoiezo top haha:D
Mooi, de laatste spaanse pluim was toch 17 juli 2004? precies 5 jaar terug?
Dat is knap, de max. temperatuur actueel is 26 graden. Weet je zeker dat je hem niet in de oven hebt liggen je thermometer?
hangt er vanaf waar het gemeten is.
bij Groningen geeft dat plaatje 22.2 aan terwijl ik hier toch echt op 26 graden zit.
maar dat komt omdat het weerstation hier op vliegveld Eelde zit en ik midden in de stad.
bij Groningen geeft dat plaatje 22.2 aan terwijl ik hier toch echt op 26 graden zit.
maar dat komt omdat het weerstation hier op vliegveld Eelde zit en ik midden in de stad.
Je thermometer kan dat best aangeven maar dan zit er wel enig (tuin)effect op je temperatuur.
OT: ook weeronline is niet echt positief en zegt dat de boel sterk afneemt in de loop van de ochtend.
Nee natuurlijk niet,
De termometer hangt buiten heel beschut, dus dat zal het zijn. Maar hij hangt wel in de schaduw!!
Was vanmorgen 15 graden op deze meter, dus hij klopt gewoon!
Hij hangt inderdaad in de tuin, dus beschut zoals ik al zei.
En de kaart van hierboven is van 15.10 en ik keek iewat later en had 3 graden verschil met een half uur daarvoor, dus loopt mischien ook op meerdere plaatsen al op.??!! | Gewijzigd: 16 juli 2009, 15:39 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
De termometer hangt buiten heel beschut
Ah, kijk. Vandaar dat hij zo'n hoge temperatuur aangeeft. Als hij beschut hangt wordt de thermometer beinvloed door alle obstakels er omheen.
Sorry hoor, succes ermee.