Nu zijn de castellanus verdwenen maar nog steeds op grote hoogte veel wind en onstaat er al veel cumulus (die nog afgeplat blijven). Misschien komen er al wat buitjes voor het spektakel uit?
Dat weet je toch van RTL4 .. ze denken laten we nu maar voorzichtig zijn met Noodweer aankondigen, want ze hebben zovaak mis voorspellingen gedaan
hoevaak heb je dat al wel niet gepost?
Wat dat betreft zou het allemaal best kunnen kloppen. In de nacht is het trouwens ook warm en van morgen was het voor 9 uur al 22 graden.
Wat dat betreft zou het allemaal best kunnen kloppen. In de nacht is het trouwens ook warm en van morgen was het voor 9 uur al 22 graden.
50
Ik kijk op buienradar en het knmi.
Kan iemand dit voor mij even uitleggen??
Maar als het echt zo erg word.
Erger dan in mei, dan word ik niet zo erg blij.
groeten een zeer bange marieke
www.estofex.org
www.wetterzentrale.de
en heeel veel kennis, denk ik.
Maar je moet niet teveel van kaartjes afgaan. Doe ik ook niet.
Ik check morgen de buienradar wel een paar keer dan weet ik het pas zeker.
Als je angst hebt ga je je alleen maar banger maken dan dat het misschien nodig is. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 14:01 uur, door channiej
Als je angst hebt ga je je alleen maar banger maken dan dat het misschien nodig is.
Zo doe ik het ook. Voor hetzelfde geldt gaat het allemaal langs jou en heb je je voor niets zo druk gemaakt. Gewoon de radar in de gaten houden ( moet ie het wel doen natuurlijk ).
Als de buienradar het niet meer doet (weet je dat het zwaar weer is) handig hè
We zullen het wel zien. Ik ga in ieder geval vaak op deze site kijken, en kaartjes kijken.
en voor de onweer liefhebbers, heel veel plezier gewenst!!
groetjes marieke