Wat houd oranje nou eigenlijk preces in.
Ik snap ook wel dat groen goed is en rood slecht, maar verder | Gewijzigd: 16 juli 2009, 10:09 uur, door talkyr86
Ik snap ook wel dat groen goed is en rood slecht, maar verder
Dan zal oranje er tussen in zitten...? middelslecht...
Ik snap ook wel dat groen goed is en rood slecht, maar verder
Komen alle 2 van een Belgische site af
Niet mee eens moet je het verhaaltje maar lezen
Batterijen zitten in de oplader, voor het fototoestel!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik denk dat ze nog wel gaan updaten naar een kleine 2 hoor
Ik hoop echt dat zijnvoorspelling onjuist is
Als dat alles is zullen we hier hoogstens alleen een beetje regen kunnen krijgen en verder niets spectaculairs zoals gebruikelijk.
Overigens vind ik het tijdstip waarop de buien over Overijssel trekken minder leuk ( 'S ochtends vroeg?). Doe dan 's nachts! Van mijn part om 3 uur. Ik kom midden in de nacht makkelijker mijn bed uit dan 's morgens vroeg .
16:30 -17-07 Lijkt me dat Abe Lenstra ook nat en belicht wordt mooi paars gebiedje. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 10:36 uur, door PolderPS
25/26 mei hadden ze het ook mis met voorspellen van van waar het nou precies naartoe trekt en wat het wel of niet raakt.
Het zou gaan van zw naar zo/nw , en er zou niks vallen in no, nah dus wel flink onweer gehad.
Ik hoop dat we in n-h flink onweer te pakken krijgen want het ziet er goed uit op de kaarten.
heb ik wel verdiend vandaag.
Ben namelijk 19 jaar geworden vandaag.:D
25/26 mei hadden ze het ook mis met voorspellen van van waar het nou precies naartoe trekt en wat het wel of niet raakt.
Het zou gaan van zw naar zo/nw , en er zou niks vallen in no, nah dus wel flink onweer gehad.
Ik hoop dat we in n-h flink onweer te pakken krijgen want het ziet er goed uit op de kaarten.
heb ik wel verdiend vandaag.
Ben namelijk 19 jaar geworden vandaag.:D
Van harte