Timofeeff@rtl4 is nog niet in paniek. Heeft het over weersomslag op vrijdag en zaterdag. Later over een storing... maar zover is het nog niet.
Wij weten wel beter (althans daar gaan we vanuit)... laten we het hopen.
eens kijken op ned1 wat n.o.s. journaal te zeggen heeft om 20.25.. en vanavond Piet Paulusma.
In het weerbericht van de nos om 18.15 uur is er weinig over gezegd | Gewijzigd: 15 juli 2009, 20:24 uur, door boeskool
Ik bedoel ook het weerbericht hier en dit onderwerp, vertrouw ik meer dan de andere!! Haha!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
knmi houdt het nog steeds vrijdag regen en onweer en etc deze zin was van helga van leur.
ps: ik wilde geen discussie aangaan mijn part is de aarde een dobbelsteen met 6 verschillende kleuren e dan kun je kiezen en dit kun je zelf wel invullen SUPERRRRRRRcel
mvg willeke
Omstreeks 13 uur zwaar weer in Emmeloord, zelfs tornado risk in midden Nederland. Estofex level 2 kom er maar in... | Gewijzigd: 15 juli 2009, 20:45 uur, door PolderPS
Ik vlieg vrijdag ochtend vroeg, zelf aan t stuur, terug vanuit Finland naar Schiphol. Is er iemand die durft te voorspellen welke tophoogte we kunnen verwachten? En die zich durft te wagen aan een tijdvoorspelling van de passage?
Ik neem m'n camera mee, wie weet kan ik nog een paar mooie plaatjes schieten van boven.
Greetz,
T.
) eerste posting hier, maar ik lees al een poosje mee. Geweldig!
Ik zou het nog niet kunnen en durven zeggen misschien morgen meer zekerheid. Tevens heten wij (de crew) van onweer-online welkom.
Ps. Ik kom hier al langere tijd en soms ook op de chat maar heb volgens mij nog nooit op t forum gepost. Enne... onweer is niet mijn hobby In tegenstelling tot vele hier. Maar hopelijk komt het overdag, dan ben ik minder bang. Zoals meerdere hier ben ik er dus bang voor maar lees ik er wel veel over, zo hoop ik ooit van de angst af te komen! Ik merk dat het me vaak helpt als ik beter weet wat ik kan verwachten, maar in situaties als nu, als er echt zwaar weer lijkt te komen, maakt het me soms weer extra zenuwachtig... Ik zal nog wel een keer een stukje in het 'angst-topic' schrijven over waarom ik zo bang ben en misschien kan iemand me uitleggen waarom jullie niet bang zijn?? Ik vind het nl. zo'n krachtig natuurverschijnsel, alles vernietigend, ze zeggen wel dat je in je huis veilig bent, nou echt niet (vind ik dan.. vaak zat berichten gehoord van een gat in het dak bijv...)
Maarre... jullie veel voorpret toegewenst verder
Die berichten staan ook hier tussen En idd je huis is niet het veiligste dat is altijd nog de auto
En inderdaad de knmi weer beoordeling lezen wij ook, maar dat is niet wat heel nederland doet.
Heel nederland weet niet wat er vrijdag komen gaat, op mijn werk verklaren ze me nu voor gek (Pelleboer zeggen ze)
IK zei nog, wacht maar tot vrijdag, dan zul je het weten. Dus vrijdag moet het wel gebeuren, anders kan ik me op laten nemen.
Enne LoL. N.H. komt aan de beurt hoor, net als in mei. Ik ben er klaar voor..