Als ik het zo lees kan het flink los gaan. Ik las dat er ook een paar mensen zijn die er juist bang voor zijn. Leuk dat jullie ook op het forum komen, dus toch ook een bepaalde belangstelling voor onweer! Ik hoop voor degene die het eng vinden dat het net je huisje voorbij gaat en dat het bij de rest flink losbarst, zodat een ieder krijgt dat hij of zij wil.
Ik heb er zin in, sta te popelen en verheug me dus enorm op het onstuimige weer, de weersites doen nog tam aan met de voorspellingen, maar hier wordt al een flink stuk van de sluier opgelicht. Kriebels!
In ieder geval is mijn camera donderdagavond / nacht leeg en opgeladen. Je weet maar nooit . Eindelijk kan ik in HD schieten dankzij een grotere SD-kaart.
Ik hoop net als 26 mei op een flink spektakel. Schop het onweer daarna direct naar het noorden. Mijn vader vraagt zich nu af: wat is onweer?
Nu, vind ik onweer leuk.. onweert het bijna nooit meer. Lekker zeg
Hopen dat het nu Flink Losbarst, Een tornado is misschien wel iets te... Te.. Uhm, heftig
Groeten
Als estofex dat afgeeft spring ik van enthousiasme uit een vliegtuig zonder parachute !
(alleen kan ik het onweer dan niet meer meemaken ) | Gewijzigd: 15 juli 2009, 17:32 uur, door tostoast
Dat was 25/26 mei ook het geval en toen zaten ze er ook goed naast terwijl wij hier met zijn alle beter wisten Maar ik denk dat ze mensen niet onnodig ongerust willen maken.
(alleen kan ik het onweer dan niet meer meemaken )
Haha! Lol! Of juist wel, maar dan van heeeel dichtbij!
Ik weet niet wat Estofex gaat opgeven, maar een level 3 lijkt me wat hoog gegrepen. Ik gok eerder een op level 2. Mocht het wel gebeuren, dan is dat de eerste keer in nederland. Estofex heeft in haar 7-jarig bestaan nog nooit een lvl 3 (of voorheen een high risk) uitgegeven voor NL. | Gewijzigd: 15 juli 2009, 17:37 uur, door Narmolanya
Lol dan ben je flink teleurgesteld
Maar het komt er wel denk ik, in ieder geval wel onweer. Supercell over NH trekken, lol in jaren niet gehad xD
27 oktober 2002: estofex high risk