Niet op de kwaliteit letten is maar met basis toestel genomen.Men reflex is in bestelling | Gewijzigd: 9 juli 2009, 21:36 uur, door jillrob
Maar voor een gewone cam zijn het mooie foto's hoor! Gaat in dit geval ook meer om het onderwerp van de foto's dan de foto's zelf. Beetje Amerikaanse toestanden lijkt wel. Geen F5 tornado gespot?
Welke cam heb je besteld?
Maar voor een gewone cam zijn het mooie foto's hoor! Gaat in dit geval ook meer om het onderwerp van de foto's dan de foto's zelf. Beetje Amerikaanse toestanden lijkt wel. Geen F5 tornado gespot?
Welke cam heb je besteld?
Wel de D60 van Nikon met Lens van 10-55mm en 55-200mm denk da ik daarmee al werk genoeg heb...
Zo'n shelf maakt het toch wel meteen een feest!
De buienlijn bereikte iets na de middag Brussel. Ik zag ze vanuit mijn bureau aan komen stormen (shelfje). Met een zeer simpel cameraatje dat ik bij had snel een foto of twee gemaakt. Nogal bedroevende kwaliteit maar ik dacht, ik gooi ze er maar op.
Hevige regen volgde en een paar donderslagen zaten er ook bij trouwens. (Voor de toeristisch geïnteresseerde mens, de toren is van het stadhuis)
Voila, mijn eerste post op onweer-online. Héél leuke site overigens.
Groetjes,
Jeroen
Het is meestal arcus ja en dat wordt nog weleens verward maar het is ook vrij moeilijk uit elkaar te houden.
Wat zou dan juist het verschil zijn of voor wat staat Arcus ?
Ben nog een leek en leer hier alle dagen bij...dankzij jullie site
Arcus rolwolk is wat jij op de foto heb gezet.
Dit is een voorbeeld van een shelf: