veel kijkplezier
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Wat zie ik ..wat hoor ik ... wat denk ik .
laat ik met het laatste beginnen, ... een jong talent wat volgens mij gevoelsmatig weet dat je, met wat minder goede beelden, (dat zijn nu de omstandigheden ) maar met een goed stuk achtergrond muziek, het totaal plaatje opbeurt ( compliment )
Kijk maar eens naar- Lord off the rings- zonder geluid
Ik denk dat je op de goede weg bent om geluid en beeld perfect te combineren
nu het technisch materiaal nog ( komt wel ) en de perfecte onweersbui/ ontladingen.
ik kijk er naar uit.
groet
Laat ff weten kan ik het album downloaden
voor de mensen die t willen weten, zoek op Hans Zimmer LOTR heeft hij ook muziek voor gemaakt
en betere films volgen, heb namelijk een cameraatje aangeschaft, werd helemaal dol van die logitech sphere
en betere films volgen, heb namelijk een cameraatje aangeschaft, werd helemaal dol van die logitech sphere
Ik kan je verzekeren dat Hans Zimmer geen noot heeft geschreven voor Lord of the Rings. Alle lotr muziek is geschreven en gecomponeerd door Howard Shore. In jou filmpje is de intro van Pirates of the Caribean 3. Verder hoor ik veel fragmenten van King Arthur (oa "Hold the ice" en "All of them"). De muziek in jou filmpje is 100% zeker geen Lord of the Rings. | Gewijzigd: 10 juli 2009, 12:23 uur, door Narmolanya
och verrek idd, yup ge heeft gelijk mijn fout mijn fout
en mijn muziek is gemixed door mezelf, idd verschillende nummers van HZ
en mijn muziek is gemixed door mezelf, idd verschillende nummers van HZ
Ben al de hele avond aan het downloaden maar kan dat stuk niet vinden waarmee jouw film begint. Zou je jouw zelf gecomponeerde muziekstuk als MP3 ergens online kunnen zetten?
Trouwens, als je dit zelf gemixed hebt dan hoop ik dat je een toekomst in de muziek zoekt want dit is erg kanp in elkaar gezet!
Er is een verschil tussen mixen en componeren he De intro komt uit m'n hoofd gezegd van Pirates of the Caribean 3. Ik heb hem ergens staan, ik zal even voor je zoeken.
Edit: Ik kan hem momenteel niet vinden. Erg irritant want ik ken hem wel. Zal morgenavond verder voor je kijken. Of Graphic is ondertussen zo lief geweest om zijn mix door te sturen ) | Gewijzigd: 11 juli 2009, 00:49 uur, door Narmolanya
zoals ik al zei, dat stukje is in het begin ( 5.50 ) en daar gaat het over naar een ander stuk, dus ik wil dat best wel doen ( als ik weet waar ) maar dan zul je geduld moeten hebben
ik weet dat ze er moeten zijn, want ik ben niet de enige die hans zimmer mixed, en ik heb toen mijn mix op t internet gezet waardoor anderen hem weer hebben toegeeigend, helaas, maar wat doe je er aan he?
in ieder geval is het geen Pirates
eerste 2 nrs zijn:
01] Chevaliears de sangreal (The Da Vinci Code)
02] Hold the ice (King Arthur)
(edit)
kan deze mixjes niet uploaden zijn namelijk over de 100mb per stuk
look for hans zimmer & these numbers and your fine
| Gewijzigd: 11 juli 2009, 16:07 uur, door GraphicNizor
dankjewel joep als jij dat zegt weet ik dat t zo is
(bij de rest ook wel hoor )