Ik ben niet zo'n fotograaf, maar mijn ouwe canon photoshot A70 doet het nog prima.. pixels hebben we het maar niet over
Vanavond gefotografeerd op de dijk bij de Waerdse Tempel.. helaas door de bomen van de middenweg niet echt super omdat je de donkere onderkant nu niet ziet, doet een beetje af aan de dramatiek.. de kleine cumuls op de voorgrond zaten me ook in de weg.. naja de twee hieronder vond ik nog de mooiste
Met een roestige versie van photoshop elements de kleuren een beetje opgepoetst en de overbodige clutter weg gesneden.
Deze eerste is onbewerkt:
Lots
EDIT:foto's als bijlage toegevoegd, aks je je helemaal wezenloos moet scrollen om een foto te bekijken is ook niks.. | Gewijzigd: 7 juli 2009, 23:47 uur, door lotsofjazz
al zou een aanpassing aan de highlights de pics beter maken ivm de wat overbelichte wolken.
al zou een aanpassing aan de highlights de pics beter maken ivm de wat overbelichte wolken.
Ik heb het geprobeerd, maar ik vond dit toch het beste, in hte origineel zijn ze ook een beetje overbelicht en dat krijg je toch niet helemaal weg,
Het was overigens een fantastisch gezicht hoe deze wolken zich ontwikkelden, je zag ze gewoon groeien en omhoog purren.
Ok.. nog eentje dan..onbewerkt
Lots