de zon verdween achter een grote stapelwolk
prachtige bloemkool
kleine rolwolk bij ons voor.
drie mooie koppen trokken ten oosten van ons langs | Gewijzigd: 4 juli 2009, 23:55 uur, door talkyr86
Weinig spektakel hier verder Terwijl een paar km noordoost van me de boel blank stond en het vuur uit de lucht kwam zoals een maat van me het omschreef..
Weinig spektakel hier verder Terwijl een paar km noordoost van me de boel blank stond en het vuur uit de lucht kwam zoals een maat van me het omschreef..
ja inderdaat we hebben zeker naast de pot gepist want in sneek nog geen 2km van mij af waren er verscheidende winkels ondergelopen zoals de mc donalds waar mijn broertje werkt
Precies hetzelfde geval hier
dat is zeker balen ja ik had alles klaar gezet buiten het statief en het fototoestel en ik dacht laat maar komen en dan verdwijnt ineens alles en dan blijft er wat regen over we hadden hier maar 1mm terwijl sneek wel 36 had
Gaaf dat er zelfs een rolwolkje te zien was, als dat hier zo was geweest was het feestje helemaal compleet!
Spijtig toch dat het Noorden zo weinig heeft tot nu toe dit jaar..
dankje inderdaat jammer dat het noorden nog niet zoveel heeft gehad kan nog komen anders gaan we met z'n allen naar het zuiden