dat is niet het enige want net op de radio zijden ze zavonds en snachts doven de buien uit behalve in't noorden en westen daar kunnen zen nog verder activeren :):):)
Dat wil niet zeggen dat we nu niets krijgen, hier gaat het vanavond en vannacht vrolijk door
We hebben hier wel één hele donder gehoord en wat lichte regen daarbij.
Te weinig om de boel even lekker op te frissen in ieder geval
Ik adviseer je dan gewoon richting de IJssel te gaan, is daar erg mooi om luchtenfoto's te maken. Waar in Deventer zit je eigenlijk?
Ik hoop stellig dat er hier een lekkere bui heen komt, liefst vanavond!
Momenteel zeeland,zuidholland een lekkere bui, misschien trekt ie door over noord-holland, vanavond en vannacht grote kans voor de kustprovincies op onweer.. afwachten dus | Gewijzigd: 6 juli 2009, 15:23 uur, door richard
Komende nacht klaart het landinwaarts op en is het er vrijwel droog. De kustgebieden daarentegen krijgen met enkele buien te maken waarbij ook onweer en zware windstoten kunnen voorkomen.
Ik zie hier richting het Noorden een indrukwekkende toren, groeit hard! Maarja, ik zie al de hele dag van dat soort wolken groeien, ik heb er niks an
Net een hoosbuitje gehad, maar dat was het dan ook weer. Hopen en hopen dat er meer ontstaat vanavond, wat onweer in de latere avonduurtjes zou ook leuk zijn..
Trouwens, er is een nieuwe estofex update maar krijg 'em er niet op..
Is niet veel veranderd, behalve dat een veel groter gebied nu level 1 heeft.
| Gewijzigd: 6 juli 2009, 15:44 uur, door chieldeventer
is al gebeurd..het heeft hier hard geregend en geonweert wat raar onweer was, net of het geen kant op kon zo dof klonk het en het was hoog in de wolken
Komende nacht klaart het landinwaarts op en is het er vrijwel droog. De kustgebieden daarentegen krijgen met enkele buien te maken waarbij ook onweer en zware windstoten kunnen voorkomen. Het koelt af tot zo'n 14 graden bij een matige, aan zee een (vrij) krachtige wind uit zuid tot zuidwest
Nog steeds warm, en een beetje wind. Verder niks byzonders.
Zou er nog meer komen? Buienlijntje dat er veelbelovend uitzag (uit frankrijk) is helaas al helemaal opgelost...........
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
ja, hoorde ik ook, was om ca. 14.45 uur hier ook ja......(Maassluis)
Of was die ene bui van vanmiddag nu alles al??????????????
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen