zou toch wel geweldig zijn weer een keertje
wolken hoogte gaat ook goed richting de 10 km ( ik kan ze nog niet zien hier kijkend naar het zuiden)
ik hoop dat ze bij het winkelcentrum in Ettenleur de pompen alvast aanzetten staat daar geregeld blank met buitjes.
verder is het hier benauwd en af en toe een flinke wind.
Bovendien zie ik veel donkergrijze wolken langskomen die ook lijken te groeien. Ik denk dat we wel wat krijgen hier.
Waren vliegende mieren nou ook altijd een voorteken van onweer? Hier stikt het sinds vanmiddag plotseling uit het niets van de vliegende mieren.
EDIT: Wat ik trouwens vreemd vindt, op Radio Rijnmond werd telekns bij het weerbericht gezegd maximaal 24 graden vandaag. Terwijl ik hier op mijn weerstation in Schiedam toch echt 28!! graden heb staan, en het is stikke benauwd. Is toch een vreemde situatie vind ik. | Gewijzigd: 5 juli 2009, 15:45 uur, door Buffalo
Bovendien zie ik veel donkergrijze wolken langskomen die ook lijken te groeien. Ik denk dat we wel wat krijgen hier.
Waren vliegende mieren nou ook altijd een voorteken van onweer? Hier stikt het sinds vanmiddag plotseling uit het niets van de vliegende mieren.
EDIT: Wat ik trouwens vreemd vindt, op Radio Rijnmond werd telekns bij het weerbericht gezegd maximaal 24 graden vandaag. Terwijl ik hier op mijn weerstation in Schiedam toch echt 28!! graden heb staan, en het is stikke benauwd. Is toch een vreemde situatie vind ik.
Correct ik zit vanuit delft naar de achterkant van deze wolk te kijken en ziet er iderdaad erg dreigend uit. nog niet op buienradar en sat maar heb ook het idee dat de wolk nog maar 3 km hoog is en nog hoger kan worden.
mvg