Een interessante site!
Mijn naam is Alice, woon ten zuid-oosten van Rotterdam, ben getrouwd, ga al bijna een halve eeuw mee en we hebben drie katten.
Ik ben niet echt een liefhebber van onweer, (vind het best een beetje eng......) ik houd altijd goed de berichten in de gaten, want ik heb wel eens meegemaakt dat er een bui uit het niets ontstond en de ramer er uit vlogen. Dat zal mij dus geen tweede keer overkomen! Fijn dat er tegenwoordig radars te raadplegen zijn. Voorheen was het: 'hier en daar een (onweers)bui , maar ja, waar was nou hier en waar was nou daar?? Nu weet je precies waar je aantoe bent, geweldig!
Ik hoop nog veel interessante dingen te lezen en te leren hier op het forum!
welkom op 0-0 Alice, idd ideaal die radars ik zou ook niet meer zonder kunnen !!!
enne...er zijn hier op de site genoeg leden die onweer ook liever voorbij zien trekken hoor.
ps, ik hoor bij het clubje..ken nie gek genoeg !!!
groetjes Ruk.
welkom op 0-0 Alice, idd ideaal die radars ik zou ook niet meer zonder kunnen !!!
enne...er zijn hier op de site genoeg leden die onweer ook liever voorbij zien trekken hoor.
ps, ik hoor bij het clubje..ken nie gek genoeg !!!
groetjes Ruk.
Nou Ruk, ik vind er 'geen ruk aan' hoor en ben altijd blij als ons stulpje alles weer heeft doorstaan. Ben echt blij als de buien weer overgedreven zijn. Onze katten vinden het ook niet leuk. De laatste keer met die zware buien 's nachts had ik de reismandjes al klaar gezet, zó ging het tekeer en ik kan mezelf dan met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat er mensen zijn die ervan genieten.
Maar ieder zijn meug natuurlijk!