Hoor het graag!
Ik zou toch heel even wachten als ik buienradar moet geloven
Hoor het graag!
Stoken die handel!! Volgens mij lost het een beetje op.. ik zie alles uit elkaar vallen...
Hoor het graag!
Ik zou maar ff w8ten en buienradar in de gaten houden ofzo
maar ik w8 op een spaanse pluim, krijgt heel NL ermee te maken
Om 16:12 uur is er een weeralarm afgegeven voor het naderende onweer.
Weeralarm, Waarschuwing ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST Toelichting Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden.
Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
Blijf de komende uren het weerbericht goed in de gaten houden! En ga niet meer het open water op. Mocht u op het open water zitten wordt u geadviseerd een haven op te zoeken.
| Gewijzigd: 3 juli 2009, 16:25 uur, door wiggelrode
Weeralarm, Waarschuwing ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST Toelichting Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden.
Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
Blijf de komende uren het weerbericht goed in de gaten houden! En ga niet meer het open water op. Mocht u op het open water zitten wordt u geadviseerd een haven op te zoeken.
Hier bij Alkmaar niks gehad hoor ( alkmaar ligt 13 km van me af)
De bloemkool die dus een aambeeld zou worden later:
edit2: huidige sat24 van NL
| Gewijzigd: 3 juli 2009, 16:37 uur, door vossejongk
De reden die KNMI geeft voor dit weeralarm is dat er veel mensen op het buiten zijn (op het water). Omdat dit mogelijk gevaarlijke situaties kan opleveren is er een weeralarm afgegeven. Snap niet dat er mensen klagen over de nutteloosheid hiervan...
M'n vader is buschauffeur en heeft vanwege de zeer zware neerslag op de Amersfoortseweg in Apeldoorn een tijdje stilgestaan omdat het gewoon zo achterlijk hard regende dat doorrijden 'n probleem was, alsof er een aantal zwembaden werden leeggegooid op de weg....ook zware inslagen nabij Uddel....Dus al met al 'n best buitje
Hier is het inmiddels weer rustig, hopelijk komt er nog wat???? Iemand hier die wat weet daarover?? Of was dit alles??? (niet ondankbaar bedoeld, ik heb in elk geval iets gehad)
Hoop dat ze er naast zitten want ik wil ook wel een buitje vandaag
Waar op bussloo zat je ?
Ik zat als je bij die snackkiosk verder liep (in de tegenovergestelde richting van de brug) en dan ongeveer het midden van het strand na die hoge bomen bij de bosjes | Gewijzigd: 3 juli 2009, 16:40 uur, door vossejongk
Klopt dat hele weeralarm gebeuren stelt voor deze regio helemaal niets voor. Alles trekt langs en om Heerenveen heen zoals gebruikelijk al leek het een uur eerder wel veel belovend.
Ja, onweer lijkt wel bang voor 't Fean!