Op het nieuws op nederland een vertelde ze dat ook, dat er in de regio's onder de buienlijn alkmaar doetichem geen nieuwe buien meer zouden ontstaan, die hadden het al gehad zei hij...
(hier niets gezien... bilthoven)
Bui boven Wieringermeer neemt ook weer toe aan activiteit
Het kan nog leuk worden vandaag/vanavond
Ik woon ook in NHN maar niks gehad alleen wat motregen en rommels
maar BTW dit zijn geen warmte onweers meer het is gewoon een complex | Gewijzigd: 3 juli 2009, 15:58 uur, door Robin B
Nu al een kwartier lang flits, 1...2...3... Knal! En sirenes, veel sirenes...
Zo'n 300 meter verderop staan een aantal hoge flats. Keek ff die richting op en boem! Inslag! Brandweer reed net langs die kant op. Brrr bes een beetje eng hoor!
En dan te bedenken dat 2 huizen verderop mijn achterbuurman zijn platte dak staat te dweilen met een bezem... Idioot!!
Ik neem aan dat het 'weeralarm' van het KNMI dus vooral betrekking heeft op het noord-oosten.
Anders is het de zoveelste misser van dat clubje.
Nieuwe buien zie ik ook zo 1, 2, 3 niet ontstaan in deze regio.
Hopen dat anderen meer geluk en plezier hebben
Jullie hebben verdomme geluk, hier niks gehad in NHN!!!!
Ik ga naar de ardennen deze vakantie dus hoop wat daar te krijgen
Mjah hier dichtbewolkt, benauwd maar geen teken van onweer of buien..
vage mensen zijn degene die geen begrip kunnen tonen voor een ander. dus als ik achter de computer zit tijdens een bui dan doe ik dat
want er zijn hier zat mensen die wel begrip hebben en dat HELPT! | Gewijzigd: 3 juli 2009, 16:03 uur, door BONCUK
Klopt, dit zijn gewone onweders..
Warmte onweders zorgen voor verkoeling..
Het is hier ook nog steeds stikkend warm..
Wind is ook weer gaan liggen.
Klopt, dit zijn gewone onweders..
Warmte onweders zorgen voor verkoeling..
Het is hier ook nog steeds stikkend warm..
Wind is ook weer gaan liggen.
Wieringewaard
Hier 7 km van Schagen af niks gehad!!! Ik hoop dat wat gaat ontstaan beetje bij de noordzee in het zuiden mss dat ik dan nog wat krijg... maar dit is een complex dit. Onweerscomplex
Noord Oost Veluwe; in Epe momenteel. Werd vrij snel donker en het begon heerlijk te regenen. Daarna behoorlijk wat geflits achter elkaar. Inmiddels onweert het aardig met een paar flinke klappen er tussen door. Fantastisch! Verder wordt het eindelijk wat koeler!
Ook wat sirenes en tumult in de buurt. Zal wel een inslag zijn!
Nu verder genieten!