Nu begint het weer. Het wordt weer donkerder en de straatverlichting is hier aan.
Onweer trekt intensiverend richting NO weg.
Een paar oranje enorm felle cg filtsen gehad met een giga knal. Even later sirenes...
Dat zal dan wel hier mee te maken hebben vermoed ik zo
15:11:31 03-07-09 GROUP-1 PRIO 1 Stormschade/Weersoverlast (Situatie: blikseminslag) Koningin Julianatoren OMS 00292 : AMERSFOORTSEWEG - N344 35 APEL 38842
0800360 BRW Apeldoorn (Hoofdpost) (Lichtkrant)
0800460 BRW Apeldoorn (Hoofdpost) (Beroepsploeg)
0802413 BRW Apeldoorn (Hoofdpost) (TS 842)
0802660 BRW Apeldoorn (Hoofdpost) (Brandmeester van Dienst)
Er was 1 met en afscheidsvlucht...die knalde laag over de korte baan om t publiek en zn collega's te groeten..Waarna Ãe recht omhoog ging..
De rest vd F-16's komt gewoon binnen, einde werkdag zullen we maar zeggen.
Nou Niels stekkers en pluggen er maar uit, we zijn eindelijk aan de beurt..T trekt nu Friesland binnen.
Onweersbui leek in eerste instantie richting Den Oever te gaan (Waar ik op hoopte) maar is afgezwakt tot mot regen
Wind is gaan liggen en opnieuw broeierig en warm, wellicht dat we nog wat gaan krijgen vanavond/vannacht ?!
Same here
Ciao,
Maarten
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten
15:11:31 03-07-09 GROUP-1 PRIO 1 Stormschade/Weersoverlast (Situatie: blikseminslag) Koningin Julianatoren OMS
ow die koningin julianatoren is niet zo erg
Lovelies photo's!! Anyone???
Het is strak blauw, wel wat meer wind gekomen, maar nog steeds 26 gr. | Gewijzigd: 3 juli 2009, 15:53 uur, door Romani
Bui boven Wieringermeer neemt ook weer toe aan activiteit
Het kan nog leuk worden vandaag/vanavond