de dag is nog vroeg en de lucht is kennelijk onstabiel.
dus er kan makkelijk nieuwe buien ontstaan toch? | Gewijzigd: 3 juli 2009, 13:47 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Er zit inderdaad een hardnekkig vlekje op zie ik......zal zo eens wat poetsen.
Overigens begint het nu vanuit het noorden uit te rommelen, is nog ver weg
of zie ik dat nou verkeerd?
Hier is niks te zien, ook op de radar niet. De wind is al gedraaid naar zuidwest, de benauwdheid is weg en de atmosfeer ziet er niet meer zo actief uit. Hopelijk doet het koufront nog wat
Idem dito, ik ook
....ps: buienradar ligt er weer eens uit zoals verwacht...overbelast
Daarbij komt ook nog dat mensen hier niet alleen over onweer kunnen praten maar er ook nog eens heel veel kunnen leren. Hoe vaak hoor je niet de kreet dat wat men niet begrijpt wordt gevreesd. Hier kun je onweer leren begrijpen en je dus realiseren dat angst nergens voor nodig is als je op de juiste manier met onweer omgaat.
Leven en laten leven lijkt mij hier een prachtige one-liner....
Ciao,
Maarten
Tevens eerste post hier, lees hier erg veel mee, nu dus maar eens een berichtje van me. (:
Namens de Onweer-Online crew van harte welkom op deze gezellige site, dat je maar een leuke en gezellige tijd mag beleven. Geniet ervan
Ik hoop voor jou en anderen die bang zijn dat je er ooit geen angst meer voor zult hebben; het lijkt me zo vervelend voor jezelf.
Pffff, ik denk dat er hier ook niet veel gaat gebeuren, het is nu gewoon bewolkt met wat wind, meer niet. Straks wordt ons Belgenlandje zo droog als de woestijn.
@ Shave : Heel mooie foto's hoor!
Volgens mij krijgen ze gelijk dat het zuidwesten niks krijgt. Baal er wel van!!!!!!!!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Het is tenslotte één van de gevaarlijkste weersoorten.
Ik ben er dol op en geniet van elke flits en dreun, maar ook ik zit nog wel eens stijf in m'n stoel bij een 'kraker' dichtbij.
Hier is de zon inmiddeks zo goed als verdwenen en richting Amsterdam en Almere wordt het steeds donkerder.
Daarnet hadden we wat gerommel in de verte, inmiddels is het weer stil.
Maar wél vreselijk benauwd. Heb net gedouched en kan meteen weer terug.
Iedereen veel plezier vanmiddag en doe voorzichtig!
Ik ben 3 uurtjes weg en er zijn 5 pagina's bijgekomen in dit topic.
Lijkt wel een live chat hierzo.
En de buienradar is ook ineens stoned...
Man wat kan er gebeuren in 3 uurtjes.
Toen ik weg ging waren er nog geen buien!? om half 11 | Gewijzigd: 3 juli 2009, 14:07 uur, door Mark-Emmen