maar btw wind komt uit Zuid oosten en ik zie wat ontstaan in oostenrijk/zuid Duitsland.
Ik denk dat dat deze kant op komt..
Heel Nederland vanmiddag en vanavond, met uitzondering van het zuidwesten, laat maar komen hier in NH
Ik zie hier boven België (rond Brussel) de eerste Cumulonimbus al ontstaan. Ik ben benieuwd of het wat wordt!
Amsterdam inmiddels al niet overal blauwe lucht meer. Nog wel semi-zonnig, maar de sluierbewolking lijkt toe te nemen. Al aardig warm en ik hoop echt op dikke knallen hier vanmiddag. NA vieren graag. Moet tot 15.00 werken en ben vergeten m'n camera te laden.
Ik hoop ook dat het oosten vandaag mooie buien te zien krijgt. Maar ook al hebben wij westsiders hier dan 25/26 mei meegemaakt, het gevoel blijft toch dat het onweer hier vele malen minder vaak aankomt dan in het oosten. Ook in de herfst. Heb een tante in Ede wonen en daar is het echt altijd feest.
Maar goed, ik probeer te blijven updaten hier vandaag en wens iedereen veel geluk vandaag. Ook de mensen die angst voelen voor onweer!
Marc
Jij xD ?
Ik ga eerst naar 't strand bij Bussloo (bij Apeldoorn) maar ik verwacht hier niks tot laat in de middag/begin vd avond
Ligt er helemaal aan waar je woont Hoe noordelijker, hoe beter in jou geval
Op de buienradar zie ik in het zuidwesten toch echt NU regen en onweer.
Is dit juist?
Dat zou betekenen dat er in de ochten ook onweer is waar te nemen.
Is dit juist?
Even goed lezen Ik zeg niet dat het zuidwesten niets krijgt.... De waarschuwing is voor heel het land muv het zuidwesten en met die waarschuwing wordt bedoelt dat het zuidwesten niet van die zware buien zullen krijgen
Is dit juist?
Die buitjes zijn nog van afgelopen nacht en trekken naar de Noordzee, Onze ogen zijn nu gericht op de c-lijn boven Belgie waarop de buien gaan onstaan vanaf vanmiddag, die lijn loopt richting zuidholland, vandaar dat zeeland waarschijnlijk niets zal krijgen, die zelfde lijn trekt dan Noordoostwaards al meer activerend. Als je goed kijkt zie je hem lopen http://www.sat24.nl/
gr richard | Gewijzigd: 3 juli 2009, 09:55 uur, door richard