Storm Chasing & Photography
Tsja......
kunnen ze doorgaan tot zaterdag ochtend?
bedoel jij door het hele land of alleen in het westen..zuiden en/of oosten ?
weather without storms is no weather at all.
ja precies ja ...het oosten en zuiden hebben tot nu toe alles gehad...kan ik niet uitstaan...maar hopelijk komt er morgen een hoop onweer in het westen ...ze zeggen van wel....maar ik geloof het niet ..ik reken er niet meer op...
weather without storms is no weather at all.
Is er morgen een grote kans op onweer in het oosten (twente)?
Ik weet nog niet helemaal hoe je een bericht stuurt zonder dat je ergens op antwoord..! Dus vandaar dat ik op dit bericht maar even wat typ!
Groeten.
Hier in Meppel net zo. We zitten met smart te wachten op een bui met heeeeeel veel regen als het ff kan. De tuin is kurkdroog.
Op regen.....ik me nu echt op verheugen. Ik heb barstende hoofdpijn door die warmte en kan zeker wel verkoeling gebruiken. | Gewijzigd: 2 juli 2009, 18:14 uur, door WilmaMeppel
is dit topic niet over onweerkansen?? dat houdt ons allemaal bezig, en dan kijken wie er morgen gelijk had.
want die zou ik wel weer willen zien!:D
wetterzentrale: run thu12Z>> vrijdag 12Z, wel -4 LI, maar om 18Z geeft ie totaal een ander beeld: vrijdag 18Z, alleen noordoost NL, en zeeland, zuidholland, noordholland een Lifted Index van PLUS TWEE ??? en de LI -4 gebied ligt dan al om 18Z boven noordoost NL en noord duitsland???? huh :S ?? CAPE tussen 700-1200 en vrijdag 18Z: zuidwest NL met een CAPE van 100 ???... klopt dit wel bij wetterzentrale? | Gewijzigd: 2 juli 2009, 18:50 uur, door wetboy
i hope so is er wel veel veranderd zeg in een paar uur tijd
| Gewijzigd: 2 juli 2009, 19:00 uur, door channiej
dan hopen we samen dat het onweersvrij wordt aangezien ik ook doodsbang ben. Geen zin om op me feest in de wc moet zitten onder de oxazepam en met me ipod op terwijl iedereen lol heeft.
Sorry voor alle onweersgekke hier. Laat het bij Janet en mij meevallen zodat jullie de volle lading krijgen hihi
dat is ook wel heftig denk ik.
http://www.sat24.nl/fr
wil dat het toch wel ff gaat afkoelen hier pffffff