ik ben hier al een tijdje op deze site, en ik wist eerst niet hoe ik een topic moest openen
met behulp van de chat ben ik daar achter gekomen.
nou goed, ik ben kenny van dansik (net) 19 jaartjes
en ik hou het meeste van onweer. niet alleen omdat ik vind dat het gezellig is maar omdat het een kick geeft in mij.
vooral het onweer van 25/26 mei werd ik er helemaal gek van. ik heb een paar filmpjes maar die zijn niet egt spetterend.
het klinkt misschien vreemd. maar ik hou ook helemaal van supercells en shelfclouds. is gewoonweg prachtig om te zien.
daar heb ik wel een goed filmpje van. die zal ik binnenkort wel op onweer-online zetten.
ik woon in haarlem (noord-westen NL).
helaas komt daar niet zo heel gek veel onweer voor.
op dit moment had ik liever in limburg gewoond.
nou dat was het wel zo'n beetje.
ik wens iedereen een donderende zomer .
en ik spreek jullie vast nog wel een keertje op de chat
p.s let niet op mijn handschrift (heb veel van msntaal)
weather without storms is no weather at all.
Jammer voor je dat je handschrift zo slecht is dankzij MSN. Gelukkig hoef je hier niet te schrijven, alleen maar te typen!
Ik vind het trouwens wel heel erg meevallen, een buurmeisje van me sgrijft egt zoo.
Heeft niks met MSN te maken vind ik. Als ik bijvoorbeeld de halve dag Japans schrijf, verschuil ik me daar ook niet achter als ik een spelvaut maak. Gewoon bijhouden! Dus veel typen hier, de taalnazi's helpen je wel
Jammer voor je dat je handschrift zo slecht is dankzij MSN. Gelukkig hoef je hier niet te schrijven, alleen maar te typen!
Ik vind het trouwens wel heel erg meevallen, een buurmeisje van me sgrijft egt zoo.
Heeft niks met MSN te maken vind ik. Als ik bijvoorbeeld de halve dag Japans schrijf, verschuil ik me daar ook niet achter als ik een spelvaut maak. Gewoon bijhouden! Dus veel typen hier, de taalnazi's helpen je wel
dank jullie wel allemaal!:D ik zag ook dat het aardig gesellig is altijd hier...vooral al ik op buienradar kijk dat er donderkopjes aanwezig zijn. en vooral als er egt onweer is!
en me typfouten...die hou ik in de gaten.....hahah
groeten uit vissendorp ijmuiden
eeeeej een vissekop!!
kan ook gesellig zijn!:P
(ik heb niets tegen vissenkoppen)
maar mmuggen zijn ook alttijd niet heilig hoor:P
en me typfouten...die hou ik in de gaten.....hahah
:|
enjoy the club !!! zijn hier wel meer onweer/rolwolk/supercells/ shelfclouds/tornado enz fraeks te vinden denk ik.
hopen dat het weer een lekker jaartje mag worden , aftrap was in ieder geval al goed !!
groetjes Ruk.
de eerste de beste dag dat ik wat onweer foto's/filmpjes heb stuur ik ze!
trouwens....ik weet nniet eens hoe dat gaat...filmpjes en foto's posten/uploaden....
kan iemand mij handje helpen?
alvast bedankt!
de eerste de beste dag dat ik wat onweer foto's/filmpjes heb stuur ik ze!
trouwens....ik weet nniet eens hoe dat gaat...filmpjes en foto's posten/uploaden....
kan iemand mij handje helpen?
alvast bedankt!
Kan op 2 manier:
Neem een Flickr account en load daar je foto's up. Deze kun je dan vervolgens zo invoegen:
:)