ik ben Annamarie ben 40 en woon in Groningen.
ik heb me een aantal weken geleden aangemeld hier en lees al een tijdje mee en krijg daardoor steeds meer zin om iets actiever te worden maar dan is het wel zo netjes om je even voor te stellen zodat je niet als een vreemde zomaar in een topic komt binnenvallen..
eigenlijk ben ik van kleins af aan al heel erg bezig met wat er in de lucht gebeurd, kan uren kijken naar de lucht naar het onwikkelen van wolken, savonds kijken naar hoe de lucht van lichtblauw via allemaal kleuren naar donkerpaars en uiteindelijk bijna zwart verkleurd en hoe zich dat houd in de natuur.
ik ben heel erg nieuwsgrierig naar hoe het weer ontstaat en met name onweer en orkanen dus ik geloof dat ik hier wel op de goeie plek zit!
geef mij een olijfgroen lucht en ik word helemaal onrustig want wie weet staat er wat te gebeuren... .
ik zie hier af en toe de mooiste foto's en filmpjes langskomen en oww wat zou ik ook graag zulke mooie plaatjes schieten... maar helaas heb ik daar de goede camaera niet voor dus af en toe heb ik een lucky shot en die zal ik dan ook laten zien maar verwacht op dat gebied (nog) niet teveel van me...
als je nog iets van me wilt weten... vragen staat vrij!
groeten Annamarie (anirnith)
dank je grinn