Graag zou ik me even voorstellen op dit forum; daar ik onweer-online.nl heb ontdekt als een van mijn favoriete websites van de afgelopen weken!
Mijn naam is Marijn Vlasblom. Ben (nog een week) 21 jaar oud en woon in Ede op de Veluwe. Ben daar nog studerend op de Christelijke Hogeschool Ede op de Theologie-afdeling. Daarnaast werk ik in een elektronicawinkel en heb een kleine onderneming in grafische vormgeving, ontwerp, etc. Ben gek op onweer en heftig weer; maar op 21 augustus mag het droog blijven; ik ga dan trouwen.
Onweer boeit me al van kinds-af aan. Kamperen in de alpen hebben behalve de familiaire herinneringen, ook het onweer in mijn geheugen gegrift. Geniet er erg van en kijk graag op de radars of het weer deze kant op komt. Daarnaast hoop ik ooit nog eens naar de USA af te reizen voor een echte tornado-chase, hoewel onweer opzich al ontzettend interessant is. Helaas weet ik er theoretisch gezien gewoon erg weinig van, en wil ik dit verder ontwikkelen. Fotograferen hoop ik ook te gaan doen, zodra mijn budget een goede camera toelaat. Afgelopen zaterdag wilde ik mijn eerste chase inzetten, maar was helaas te laat
Daarnaast hoop ik een degelijke bijdrage te kunnen leveren in leuke, boeiende, niet-boeiende, topics Meer mensen uit Ede in de buurt?
Hartelijke groet!
Marijn
zoals al eerder vermeld delen heel veel mensen hier op de site de zelfde ideen als jou !!!
heel veel mensen zouden een keer een lekkere tornado willen meemaken in de USA !!!
nog ff en we gaan met een vliegtuig vol !!
voorlopig maar hopen op een onweerrijk 2009 !!
groetjes Ruk.
Leuk dat je zo enthousiast bent. Dat is precies wat je hier kunt delen met de andere (on)weerliefhebbers, dat maakt de site ook zo leuk! En zo´n reisje voor een chase in the usa, ja wauw! Misschien moesten we met zijn allen maar eens een plane charteren inderdaad!
Laten we hopen dat het op jullie trouwdag droog is, en schitterend weer, en voor de rest mag het weer lekker onweren!