Ik lees al een paar weken deze site en dacht vandaag, laat ik me ook eens aanmelden
Ik ben Chantal (27), woon in Utrecht en al tijden gefascineerd door onweer en storm. Ik ben nog niet aan de fotografie, maar als ik de foto's hier zo eens zie, krijg ik steeds meer zin om eens een spiegelreflex aan te gaan schaffen.
Het mooiste aan onweer vind ik de bliksems, van die roldonders door de lucht (mijn zusje en ik noemden ze altijd luchtkrakers) en het ultieme moment als de storm binnenrolt. Als je dan buitenstaat en het begint keihard te waaien als voorbode voor wat er gaat komen....fantastisch.
Ik word ook altijd helemaal zenuwachtig (op n goede manier) als er onweer op de kaart staat. Zo ook 25/26 mei. Constant radars kijken, naar buiten lopen, radar nog eens kijken. Tot het tijd voor me was om echt naar bed te gaan......en dat had ik dus niet moeten doen, want ik ben door de onweer heen geslapen (ja echt!).
Ik snap nog niet zoveel van al die kaarten (het begint te komen), dus ik gok dat ik hier nog wel het eea opsteek en wie weet zie ik dan in de toekomst zelf wel of er wel of geen regen/onweer uit een wolk kan ontstaan!
Chantal
je hebt idd tekenen van de onweersgriep....helaas , niet te genezen!!
snuffel eens lekker rond op het forum oa. daar valt heel veel info terug te vinden en wil je gewoon iets vragen over het weer , schaam je niet en stel het gewoon hier of in de chat !!
fijne tijd hier
groetjes Ruk.